Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVan realiteit verwijderd.

Van realiteit verwijderd.

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JipsushiLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik stop waar ik sta,
weet niet wat.
totdat ik maar weer verder ga

ik zie waar ik naar kijk,
met de ogen in mijn hoofd.
horizontaal aan elkaar gelijk.

ik schreeuw wat ik zeg.
de w van woord.
En de o al op mijn tong gelegd.

Ik ren ik ren, voor realiteit
Ik draai me om
Maar ben de weg alweer kwijt.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stoppen met drugs, voor minimaal 3 maanden.
En verdomme, anderhalve gram pep op een avond is gewoon ziek, dat heeft niets meer met mate te maken. Zie pep niet als medicijn, je houd jezelf alleen maar voor de gek.
Als je dat niet kan begrijpen moet je al helemaal er vanaf blijven.

Ook weleens gedacht aan professionele hulp?
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je zoveel problemen hebt kan je beter maar van de drugs af blijven tot je weer een beetje normaal bent.
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#4
Oom Klaas zei:
Stoppen met drugs, voor minimaal 3 maanden.
En verdomme, anderhalve gram pep op een avond is gewoon ziek, dat heeft niets meer met mate te maken. Zie pep niet als medicijn, je houd jezelf alleen maar voor de gek.
Als je dat niet kan begrijpen moet je al helemaal er vanaf blijven.

Ook weleens gedacht aan professionele hulp?
Klik om te vergroten...
..
s
sarcasmLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan natuurlijk ook door blijven gaan totdat je zoiets doet als ik: een gat hebben van drie weken en wakker worden in het ziekenhuis....
S
ShootingStarLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ren ik ren, voor realiteit
Ik draai me om
Maar ben de weg alweer kwijt.
Klik om te vergroten...

Ik vind dit erg mooi gezegd...
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#7
sarcasm zei:
Je kan natuurlijk ook door blijven gaan totdat je zoiets doet als ik: een gat hebben van drie weken en wakker worden in het ziekenhuis....
Klik om te vergroten...

Welke doseringen van welke drugs waren daar verantwoordelijk voor ? :openmouth:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."