Ja, ik ben alleen niet zo'n zuiperd

......Iemand ervaring met mephedrone de dag na xtc?
Ik denk dat ik dag 1 idd ga zuipen afgerond met een snuifje coke na de nodige 6packs. Dag erop 4fmp, gegarneerd met de kersen

, wellicht om het af te maken een 25mg 2c-b terug bij de tent omdat ik die combo wel erg geniaal vind.
Dag 3 3fmc/4mmc combo wellicht, of wat methylone en 4mmc. Mocht ik in de tussentijd nog tegen wat goeie pep aanlopen dan word het een pepdag.
Iedereen bedankt tot zover maar ik wacht nog op ervaringsdeskundigen, tips, tricks, aangezien ik denk dat ik niet de enige ben die naar de mogelijkheden zoekt.
Ps. Wat hasj hier en daar zal wel worden verbrand

maar het echte blowen ben ik al een flinke tijd klaar mee en sinds een paar maandjes het echte roken ook, wil daarom niet echt volop gaan smoken.