Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsU4-E, iemand ervaring

U4-E, iemand ervaring

6 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heeft er toevallig iemand ervaring met de happy caps editie euphor-i ? Heeft dit vergelijkbare effecten met MDMA (ze prijzen het namelijk aan als 'herbal XTC') of zijn dit meer een soort van energie capsules?

http://azarius.net/smartshop/energy/party/euphorie/

Alvast bedankt jonges en meisjes! :wave:
t
trippelhLid
01-01-2024, 00:00
#2
volgens mij is dat net zo spul als Z00 2009
Is niks en je voelt er ook niks van
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#3
buzzy zei:
Heeft er toevallig iemand ervaring met de happy caps editie euphor-i ? Heeft dit vergelijkbare effecten met MDMA (ze prijzen het namelijk aan als 'herbal XTC') of zijn dit meer een soort van energie capsules?

http://azarius.net/smartshop/energy/party/euphorie/

Alvast bedankt jonges en meisjes! :wave:
Klik om te vergroten...
Zou me verwonderen dat je er iets van voelt.
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
L-tyrosine en een soort caffeïne. Stelt niet veel voor nee.
b
buzzyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Oke bedankt, scheelt me weer 8 eurio :wink:
T
TelpevaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoo 9 doet nog wel iets als je 2 capsules neemt, maar het is wel berust op BZP / piperazines, waar een hele hoop mensen ellendig van worden. En sowieso geeft het je niet zo'n warme love buzz...

En U4-E (en de hele happycaps sectie) zijn wat mij betreft allemaal prut, die doen letterlijk helemaal niks.
Voor beide gevallen geldt dat ik veeeeeel liever 1 van mn pillen naar binnen gooi, minder slecht dan zoo 9, goedkoper dan allebei en veel fijner!

Maar succes naar je zoektocht naar iets werkends in de Smartshop :grin:
s
speedjunky69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
je bent waarschijnlijk in de war met 4-methylaminorex dat op straat word verkocht als u4ea(euphoria) en het is een langwerkende stimulant

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."