Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsParacetamol en drugs?

Paracetamol en drugs?

10 antwoorden
20 weergaven
18-5-2026
s
stefan300Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb eigenlijk een dringende vraag. Ik wil vanavond lekker aan de mdma poeder en speed. Maar nu heb ik vandaag best erge hoofdpijn. Normaal zou ik een paracetamol pakken maar ik weet niet of dat samengaat met de drugs over een paar uur? Of heb ik na wat mdma die paracetamol sowieso niet meer nodig misschien? :tearsofjoy:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het lijkt mij niet verstandig om met hoofdpijn aan de MDMA en speed te gaan...
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Sublimo zei:
Het lijkt mij niet verstandig om met hoofdpijn aan de MDMA en speed te gaan...
Klik om te vergroten...
Dit, het is alleen maar een extra belasting op je lever en voor je koppie ook niet echt verstandig. Het beste gebruik je alleen maar drugs als je jezelf perfect voelt is mijn mening.

Kan volgende week toch ook wel?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Sowieso denk ik dat drugs de hoofdpijn alleen maar verergeren.

Van migraine weet ik het zeker, dat heb ik al uitgeprobeerd.

Ik heb een redelijk zwaar vaatvernauwend middel voor als ik migraine heb. Ik vroeg mij af of iets vaatvernauwends als speed mij ook kon helpen. Niet dus. Je krijgt er alleen maar meer last van.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neem die paracetamol gewoon niet. Je bent toch geen wijf?
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hoofdpijn word op xtc alleen maar heftiger is mijn ervaring.
Met pep is mij hier een tijd geleden niet afgeraden om paracetamol te nemen, maar dat heb ik zelf toen niet meer gedaan.
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kan je doen, ik heb ook wel is paracetamol bij speed gebruikt - niks aan de hand. Het is natuurlijk wel wat zwaarder op de lever en dus ongezonder.

Maar ik ga je wel afraden om XTC te gebruiken met koppijn tenzij je de volgende ochtend helemaal kapot wilt gaan aan de hoofdpijn van de XTC en je eigen hoofdpijn :openmouth:. Overigens zou 't je trip ook niet echt positief beïnvloeden.
s
stefan300Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb geen paracetamol genomen maar na wat pinkjes mdma was de hoofdpijn snel weg. :rock: En speed is er niet meer van gekomen want die pil heb ik helaas uitgekotst samen met wat frietjes met mayo tijdens mijn space van de mdma. :angry:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Wel grappig dat je bij het geplande gebruik van MDMA en speed je het meest zorgen maakte over een paracetamolletje aan het begin van de avond. :grin:
s
stefan300Lid
01-01-2024, 00:00
#10
weyoun22 zei:
Wel grappig dat je bij het geplande gebruik van MDMA en speed je het meest zorgen maakte over een paracetamolletje aan het begin van de avond. :grin:
Klik om te vergroten...
Ik heb wel wat informatie kunnen vinden over de risico's van mdma en speed gecombineerd. Maar kon niks vinden over paracetamol en drugs, vandaar dat ik me daar zorgen om maakte. :wink:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#11
stefan300 zei:
weyoun22 zei:
Wel grappig dat je bij het geplande gebruik van MDMA en speed je het meest zorgen maakte over een paracetamolletje aan het begin van de avond. :grin:
Klik om te vergroten...
Ik heb wel wat informatie kunnen vinden over de risico's van mdma en speed gecombineerd. Maar kon niks vinden over paracetamol en drugs, vandaar dat ik me daar zorgen om maakte. :wink:
Klik om te vergroten...

Eigenlijk hoef je niet achter die informatie te zoeken. Als je jezelf zo slecht voelt dat je een paracetamol moet gebruiken, hoor je geen drugs te gebruiken. Drugs gebruik je immers alleen maar als je je goed voelt. :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."