Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHet gebruiken van lachgas, HELP

Het gebruiken van lachgas, HELP

9 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wel een goede gelegenheid om dit te vragen:

Ik heb geleerd dat je eerst een grote teug neemt, die zo lang mogelijk inhoudt en dan in de ballon in en uitademen.

Nu kwam iemand anders aan dat je het gas in moet ademen, zo lang mogelijk inhouden en dan uitblazen, niet terug in de ballon, en dan een nieuwe teug.

Wat is nou de juiste manier? Ik zweer bij de eerste, maar is die ook het best?
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#2
Uitademen in de ballon zorgt ervoor dat een deel van het lachgas dat je inademde weer in de ballon terecht komt en zo recyclebaar is, lachgas wordt door het lichaam voor zover ik weet niet afgebroken. Het is wel beter (doch niet noodzakelijk) om tussendoor een hap lucht buiten de ballon te nemen, om zuurstoftekort tegen te gaan.
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#3
Einstein zei:
Het is wel beter (doch niet noodzakelijk) om tussendoor een hap lucht buiten de ballon te nemen, om zuurstoftekort tegen te gaan.
Klik om te vergroten...
Dat doe ik sowieso altijd. Op de een of andere manier heb ik toch het gevoel dat ik geen lucht krijg (terwijl er in principe nog genoeg zuurstof in de ballon zit) en hap ik snel even bij.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je kan alles gewoon eenmaal inademen alsof het normale lucht is en dan werkt het ook gewoon, ik doe echter wel vaak een paar keer heen en weer ademen (ook af en toe tussendoor gewone lucht ademen, óf vlak van te voren expres hyperventileren).
L
LepelLid
01-01-2024, 00:00
#5
http://lmgtfy.com/?q=how+to+use+no2
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hallo mede-df'ers,

Ik wil graag lachgas gebruiken, maar weet niet waar ik het nou precies moet kopen, en hoe ik het moet gebruiken. Omdat ik niet op de bonnefooi wil gaan gebruiken zou ik graag wat tips willen. :grin: Ik wil natuurlijk niet het risico lopen dat ik het verkeerd benut.

alvast bedankt,
San Am :stoned:
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#7
ben jij soms van voor het tijdperk van google? :stoned:
of is het vandaag je eerste keer dat je uit je hol komt en het internet raadpleegt? :stoned:
E
EinsteinLid
01-01-2024, 00:00
#8
http://www.google.nl inderdaad. Omdat ik vandaag in een goede bui (of tenminste niet in een slechte bui :angry: ) ben en omdat je taalgebruik niet zo hersenloos lijkt als dat van de meeste "ik wil high worde kan iemadn me helpe jwz "-pubers zal ik het allemaal eens hier neer planten:

Lachgas haal je bij de Blokker (duur), de Makro of de Sligro (goedkoop) of op internet (voor het geval dat je weet wat dat is, ook goedkoop). Het is daar verkrijgbaar als slagroompatronen, dit ivm het legaal gebruik als drijfgas voor doe-het-zelfslagroom: koop er gelijk ook een hervulbare slagroomfles bij (of een cracker, wat goedkoper en speciaal voor recreationeel lachgasgebruik gemaakt, te vinden op de betere interwebs), anders krijg je het lachgas niet zonder levensgevaarlijke procedures in je systeem.
Verder heb je nog ballonnen nodig: dit om het lachgas op een veilige manier in je longen te krijgen. Het is niet aan te raden het gas direct uit de fles in te ademen, het is door de snelle uitzetting ijskoud en dit kan gevaarlijke situaties opleveren. Doe dus één patroon in de slagroomspuit, trek de ballon over de tuit en spuit het patroon helemaal leeg. Gooi er eventueel nog een patroon achteraan, als je ballon groot genoeg is en je daar zin in hebt.
Haal vervolgens de ballon van de fles af, adem een keer diep in en uit, zet de ballon aan je mond en neem een teug lachgas. Adem het weer uit in de ballon, adem even in en uit buiten de ballon, herhaal.
Zorg er altijd voor dat je rustig ergens ligt, je wil niet staand lachgas proberen, er is een kans dat je omver dondert en zowel de dure Chinese vaas als je hersenpan kapotmaakt. Niet handig.
s
san amLid
01-01-2024, 00:00
#9
Heel erg bedankt voor de hulp, hier heb ik zeker iets aan. :grin:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#10
Als je op google naar lovelylilly zoekt dan kan je wel een cracker vinden :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."