Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBrikee opvullers.

Brikee opvullers.

8 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Louisje8900Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb een jaar geleden aan 'een soort drugs' begonnen: Brikee opvullers , met gas in. Ik heb ondernomen dat je daarvan zware trips kan krijgen, en hallucinaties. Ik zou graag weten wie dat nog kent ? xD
L
Louisje8900Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Svali zei:
Kun je misschien uitleggen wat het is? Het zegt me helemaal niks.
Klik om te vergroten...
Een flesje met gas in. Als je brikee leeg is kan je hem met zo'n flesje opvullen met gas. Als je op het top van dat flesje bijt en duuwt dan komt er gas in jou mond, en dan moet je gwn inademen.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kun je misschien uitleggen wat het is? Het zegt me helemaal niks.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#4
In het andere bericht van je lees ik dat je nog geen 14 bent (ik hoop dan maar dat je 13 bent).

En je ademt gas in om te trippen?

Ik ben echt sprakeloos. Ik hoop dat je een troll bent.
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
Laten we het inderdaad hopen.
Voor hen die dit topic met een vorm van intresse lezen. Er zijn vele andere opties om op relatief gezonde wijze drugs te gebruiken.
Het inhaleren van gassen of dampen is van het niveau van een oostblok pauperjunk.
a
a1b2c3d4Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarschijnlijk heeft hij het over butaangas, fucking gevaarlijk. Je speelt serieus met je leven. Butaangas is geen drugs, maar een brandbaar gas. Het inhaleren van butaan kan zomaar zonder pardon voor een hartinfarct zorgen. Het is vele malen gevaarlijker dan echte drugs.

@svali ik ben bang dat dit geen troll is.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#7
@svali ik ben bang dat dit geen troll is.
Klik om te vergroten...

Daar was ik ook al bang voor.
M
MDMCLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lui zijn er steeds vroeger bij heb ik het idee... :(
Als je perse aan de gas wilt, laat dan zoals hierboven al aangegeven, de butaan links liggen, en kijk eens voor n2o (lachgas). Dit is veel veiliger, en daarnaast lang niet zo schadelijk als de zooi waar je nu mee bezig bent!

En dan nog eens een wijzende vinger! Ga eens lekker met speelgoed spelen, of je bezig houden met andere zaken. Op je 13e rommelen in drugs is fucking slecht, daar zal je enkel op late leeftijd berouw aan overhouden. :) :rolleyes:
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#9
MDMC zei:
Op je 13e rommelen in drugs is fucking slecht, daar zal je enkel op late leeftijd berouw aan overhouden. :) :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Ja , kiek maar naar deze junk :tearsofjoy: ..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."