#1
Ik heb een jaar geleden aan 'een soort drugs' begonnen: Brikee opvullers , met gas in. Ik heb ondernomen dat je daarvan zware trips kan krijgen, en hallucinaties. Ik zou graag weten wie dat nog kent ? xD
Een flesje met gas in. Als je brikee leeg is kan je hem met zo'n flesje opvullen met gas. Als je op het top van dat flesje bijt en duuwt dan komt er gas in jou mond, en dan moet je gwn inademen.Svali zei:Kun je misschien uitleggen wat het is? Het zegt me helemaal niks.
@svali ik ben bang dat dit geen troll is.

MDMC zei:Op je 13e rommelen in drugs is fucking slecht, daar zal je enkel op late leeftijd berouw aan overhouden.![]()
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."