#1
ik ben 9 weken geleden door de politie aangehouden omdat ik een blowtje in mijn hand had tijdens het autorijden.er is toen bloed afgenomen.
mijn rijbewijs is gelijk ingevorderd.
ik heb nog steeds niet gehoord over de uitslag,maar ben wel mijn rijbewijs kwijt.
weet iemand hoe dat in zijn werk gaat.
mijn rijbewijs is gelijk ingevorderd.
ik heb nog steeds niet gehoord over de uitslag,maar ben wel mijn rijbewijs kwijt.
weet iemand hoe dat in zijn werk gaat.
