Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGeur blijven hangen in tasjes?

Geur blijven hangen in tasjes?

13 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
b
boenkengLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je toch gaat gebruiken, gaan de hondjes mits ze bij je in de buurt zijn en hét echte drugs honden zijn toch wel ruiken. Maar meestal pakken de honden je er tussen uit omdat je je verdacht/zenuwachtig gedraagd :wink:
K
KyrezLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hello!

Ik heb 2 tasjes die vaak meegaan naar parties..in beide heeft sinds augustus niks meer gezeten, maar zou de geur er nog in zitten? Zo ja, op hoeveel graden zal ik het dan wassen? :) En ja eentje moet echt mee, want heb vrijwel geen zakken in mijn outfit voor zaterdag en die tasjes zijn echt een uitkomst haha..Mocht er echt geen andere optie zijn kan ik morgen nog wel een nieuwe kopen, maar wil eerst weten of het niet gewoon eruit gewassen kan worden..

Alvast bedankt!
K
KyrezLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja ik denk niet dat ik hetzelfde ruik als een drugshondje :)
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ga ruiken zou ik zeggen?
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zolang het alleen de geur is die eraan zit en er niets inligt is dat toch nooit een probleem??
Vanwege de geur alleen gaan ze jou echt niet oppakken hoor :)
K
KyrezLid
01-01-2024, 00:00
#6
mandragora zei:
Zolang het alleen de geur is die eraan zit en er niets inligt is dat toch nooit een probleem??
Vanwege de geur alleen gaan ze jou echt niet oppakken hoor :)
Klik om te vergroten...

Als een hondje wat ruikt en bij mij gaat zitten, zullen ze me toch wel goed willen fouilleren neem ik aan..en ik wil wel wat meenemen, vandaar! Anders had het me inderdaad niet uitgemaakt, sorry had wat duidelijker moeten zijn
K
KyrezLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb er nu één gewassen op 60 graden..weet iemand of dat genoeg zou moeten zijn?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou hem ff in de openhaard doen en dan de as vriessdrogen.
P
Pim070Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ik denk niet dat je er zoveel zorgen om hoeft te maken...
B
BoNGLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja, inderdaad.

Ik heb 2 jaar geleden heel wat amfetamine gebruikt. (niet tot verslavend toe, want je kan niet verslaafd geraken aan iets, alleen geloven dat je dat bent.)
In mijn portefeuille waar ik altijd gwn kleine zakjes in stopte, die ruikt nu nog steeds naar de "frisse" en storende geur van Aceton. Deze geur is afkomstig van de Amfetamine, ik vind het wel storend dat deze geur erin blijft hangen.
Maar, ik maak er verder ook geen probleem meer over, maar nu doet het er me weer aan denken. Goede oude tijd.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#11
BoNG zei:
(niet tot verslavend toe, want je kan niet verslaafd geraken aan iets, alleen geloven dat je dat bent.)
Klik om te vergroten...

Rare redenering heb je daar??
Moet je mij toch eens uitleggen hoe het zit met Heroïne, crystal meth, crack,...
Je lichaam zal je wel vertellen of je dat nou geloofd of niet dat je verslaafd bent.

grts
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Tuurlijk kan je wel afhankelijn van iets zijn hoor. En niet alleen lichamelijk. Ken dr genoeg die alles deden voor nog 1 lijntje of nog een half pilletje.
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zo ja, op hoeveel graden zal ik het dan wassen? :)
Klik om te vergroten...

Come on! Dit kun je niet menen.

Als een hondje wat ruikt en bij mij gaat zitten, zullen ze me toch wel goed willen fouilleren neem ik aan..en ik wil wel wat meenemen, vandaar!
Klik om te vergroten...

Maar de drugs die je meeneemt ruik je niet? Het klinkt vrij onlogisch. Dus die hond zou wel de drugs ruiken die in je tas heeft gezeten, maar niet de drugs die je op dat moment meeneemt?
S
SvaliLid
01-01-2024, 00:00
#14
(niet tot verslavend toe, want je kan niet verslaafd geraken aan iets, alleen geloven dat je dat bent.)
Klik om te vergroten...

Dit mogen jullie bewaren voor een ander topic. Verdere berichten hier over in dit topic worden niet getolereerd.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."