Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hello! Ik heb 2 tasjes die vaak meegaan naar parties..in beide heeft sinds augustus niks meer gezeten, maar zou de geur er nog in zitten? Zo ja, op hoeveel graden zal ik het dan wassen? En ja eentje moet echt mee, want heb vrijwel geen zakken in mijn outfit voor zaterdag en die tasjes zijn echt een uitkomst haha..Mocht er echt geen andere optie zijn kan ik morgen nog wel een nieuwe kopen, maar wil eerst weten of het niet gewoon eruit gewassen kan worden.. Alvast bedankt!"
"Ja ik denk niet dat ik hetzelfde ruik als een drugshondje"
"mandragora zei: Zolang het alleen de geur is die eraan zit en er niets inligt is dat toch nooit een probleem?? Vanwege de geur alleen gaan ze jou echt niet oppakken hoor Klik om te vergroten... Als een hondje wat ruikt en bij mij gaat zitten, zullen ze me toch wel goed willen fouilleren neem ik aan..en ik wil wel wat meenemen, vandaar! Anders had het me inderdaad niet uitgemaakt, sorry had wat duidelijker moeten zijn"
"Ik heb er nu één gewassen op 60 graden..weet iemand of dat genoeg zou moeten zijn?"
"Hallo! Afgelopen weekend hadden we 't erover met een groepje en toen kwamen we uit op het onderwerp HIV krijgen via snuifbuisjes. En toen vroeg ik me af hoe dit kan..en of dit ook het geval is met briefgeld. Moet de 1 dan een wondje hebben, bloed overdragen op het buisje/geld en jij het er direct na in je neus steken en dat jij toevallig ook een wondje hebt of wat? Ik werd er wel een beetje bang van..niet dat ik het met vreemden heb gedeeld ofzo, but you never know!..neem aan dat hetzelfde dan geldt voor een sleutel ofzo. Alvast bedankt."
"Hmm, nou zal er erg goed op gaan letten dan..heb maar 1 keer een buisje van iemand gebruikt (vrienden) en voor de rest alleen geld..maar check sowieso altijd wel hoe het eruit ziet..voor ik iets in m'n neus doe..en heb ook nog nooit een wondje in mijn neus gehad eigelijk ..Pfoe, wel eng!"