Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsschadelijk voor het milieu?

schadelijk voor het milieu?

10 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#1
kan bijna aleen maar aannemen van wel om eerlijk te zijn

en een stukje van mn ziel gaat natuurlijk kapot waneer iemand een stash wegspoelt :P
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#2
na rijp beraad ben ik van de xtc af.
wat ik had, door de wc gespoeld.

ben der klaar mee.

maarrrr
nu heb ik wel een beetje wroeging...
is het slecht voor het milieu?
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#3
jaapi zei:
door jaapi op 24 dec 2011 19:26
kan bijna aleen maar aannemen van wel om eerlijk te zijn

en een stukje van mn ziel gaat natuurlijk kapot waneer iemand een stash wegspoelt
Klik om te vergroten...


Daar sta ik tog aan you kant jaapi
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#4
'k ga gewoon niet goed met drugs om :grin: .
T
TufnutLid
01-01-2024, 00:00
#5
De productie is vooral schadelijk en dan vooral de reststoffen die vaak gedumpt worden. Doorspoelen is vooral zonde, maar niet heel erg extra belastend vh milieu. In je urine zit na gebruik ook nog een deel pure stof.
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik ga er van uit dat het een paar pilletjes waren. Op weet ik veel hoeveel miljoenliter. Zal wel meevallen he?
I
ILikeWeedzzLid
01-01-2024, 00:00
#7
had ze dan gewoon voor 2,50 per stuk aan mij verkocht :(

win-win situatie
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#8
ik spoel die rotzooi niet voor niets door de wc.
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#9
darkbull zei:
ik spoel die rotzooi niet voor niets door de wc.
Klik om te vergroten...

als je van jezelf weet dat je er niet goed mee om kan gaan is dat best een verstandig plan
inderdaad. Hoop dat je er niet al teveel moeite mee krijgt.

gr
d
darkbullLid
01-01-2024, 00:00
#10
met xtc nee, ik denk niet dat ik er moeite mee krijg.
had er toch al gemengde gevoelens over (voelde me mezelf niet voor een week) en zo veel en vaak gebruikte ik niet.
'k vind het gewoon troep en vroeg me af waarom ik het in vredesnaam gebruikte.
j
jaapiLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik vraag het me ook weleens af
het moment is geweldig, maar zo leeg als wat.
de vraag is altijd of de piek, het dal waard is natuurlijk
maargoed, voor mij is de piek, en het dal, afentoe beter als niets

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."