Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk ga straks trippe

Ik ga straks trippe

24 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
m
mikey_scooterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ey mense, ik ben mikey en k ga t volgende doen:

k wil eens een keer echt trippe en ik kan niet aan lsd of zo komen dus ik heb gezochd naar leegale drugs waar je wel op kan trippe. ik heb op forums gekeken en heb t volgende plan:
Ik heb 5 pakjes daro hoestpillen gekochd en ook 2 pakjes reispillen 10 stuks dus in totaal 70. ik ga strax dus dit allemaal nemen met ook nog 10 ritalin en drank. :beer:
Ik heb gelezen dat je van deze dingen gaat trippe en vet veel dingen zien dus k hoop dat het leuk word!!!

K heb wel vaker drugsgebruikt, ik heb wiet, hasj en truffels en salvia gedaan maar ik wil nu egt dingen zien enzo ik wil hard gaan. :rock:

Ik heb op deze site triprepotrs gelezen en k dacht ik ga er ook 1 maken dus k ga jullie op de hoogde houde over hoe het gaat. :stoned:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Deze combinatie kan slecht aflopen, dus als je niet trollt, lees je goed in. DXM(daro) nooit combineren met alcohol en uppers.

viewtopic.php?f=25&t=31781
m
mikey_scooterLid
01-01-2024, 00:00
#3
K heb op sites gelezen dat t wel veilig is als je genoeg drinkt. k ga ook niet alles tegelijk nemen. om negen uur ga k nemen
m
mikey_scooterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Yo, ik heb nu 20 dxm genomen en 2 reispillen tegen de misselijkheid :stoned:
m
mikey_scooterLid
01-01-2024, 00:00
#5
het is nu 22 uur en k voel de dxm al aardig opkomen, k heb nu nog 20 genomen en k heb 2 ritalin gesnoven omdat ik er goed bij wil zijn. :beer:

Waarom is er niemand geintesereerd in mn report? :cry:
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Better dial 112. als dit geen .info troll is. Niemand is zo dom om 40 pillen te nemen
m
mikey_scooterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paperplane. zei:
Better dial 112. als dit geen .info troll is. Niemand is zo dom om 40 pillen te nemen
Klik om te vergroten...

rustig maar k denk dat ik dat ene enzym mis want k heb wel vaker daro gedaan en dan moet ik ook vet veel neme om waus te worden. k ben het wel gewend.

ben alleen n beetje misselijk maar k voel me wel vet waus worden :tongueout:

k hou jullie op de hoogte :rockband:
m
mikey_scooterLid
01-01-2024, 00:00
#8
k fdga kanklerhard

yooooo
kenker :stoned: :rockband: :hearteyes:

trioppe pillleeee

yo kga bed ligge doei
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb er ooit 10 genomen 'touxium antitussivum 30mg' daar een jointje bijgerookt en ging als een malle. Meer als dat moest/kon ik niet hebben denk ik zo.
Na de joint een enorm paniekmoment gehad alles flitste rondom me dit in combinatie met ongecontroleerde bewegingen en dacht weg te vallen in een ?coma?...
Daarna op bed gaan liggen en rare dingen meegemaakt. Elke karaktertrek van me kon ik waarnemen in verschillende personen die allemaal 'mij' zijn. Ook het toetsenbord van me computer leek magnetisch sommige tikkers stoten me vingers af andere trokken me vingers aan. Sommige toetsen kreeg ik echt niet ingedrukt...
Wandelen onder invloed van DXM is ook een aparte ervaring het gaat zo houterig en moeizaam.
Ook veel realistische visioenen gehad waarbij ik niet meer wist dat ik in me kamer lag. gevoelens van uitreden waren er ook... Al bij al is mijn opinie over DXM dat het teveel nadelen heeft ten opzichte van voordelen... Branderig gevoel overal/steken/jeuk....soms denken te sterven...
Meer weet ik niet meer van me DXM ervaring, er is nog veel meer gebeurd maar kan het me niet voor de geest halen.
Ook de dagen erna waren niet bepaald prettig, stevig katergevoel/hoofdpijn/pijn in ?lever?/ steken/ verward....

Wat mij betreft zijn er veel leukere 'legale' tripmiddelen.

Grts
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
mikey_scooter zei:
k fdga kanklerhard

yooooo
kenker :stoned: :rockband: :hearteyes:

trioppe pillleeee

yo kga bed ligge doei
Klik om te vergroten...

Zo tikte ik dus ook toen :tearsofjoy:
m
mikey_scooterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zow mensuh ik heb het overleefd hoor.

Het was wel leuk maar k ben tog out gegaan na een tijdje waardoor k niet meer zoveel weet wat dr gebeurt is tijdens de trip. K had in totaal 40 daro en 10 reispillen gedaan met 3 ritalin drbij. het was wel vet toen k niet meer out was er waren vet veel patronen en k zag bergen en planten met mn ogen dicht.

Ik ben vet blijk dat k nu eindelijk getript heb, t voelde supererraar maa rook vet. ik ga in het weekend weer trippe en k ga weer erover schrijven.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#12
mikey_scooter zei:
Zow mensuh ik heb het overleefd hoor.

Het was wel leuk maar k ben tog out gegaan na een tijdje waardoor k niet meer zoveel weet wat dr gebeurt is tijdens de trip. K had in totaal 40 daro en 10 reispillen gedaan met 3 ritalin drbij. het was wel vet toen k niet meer out was er waren vet veel patronen en k zag bergen en planten met mn ogen dicht.

Ik ben vet blijk dat k nu eindelijk getript heb, t voelde supererraar maa rook vet. ik ga in het weekend weer trippe en k ga weer erover schrijven.
Klik om te vergroten...

Zou ik niet met dxm doen dan hoor, geef je lever ff rust man
m
mikey_scooterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sorry voor het slecht taalgebruik trouwens
m
mikey_scooterLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik had gelezen dat ritalin je wakker houd zodat je niet out gaat waardoor je hard kan blijven trippe zonder nokkie te gaan. en alcohol doe k gewoon niet veel k heb net 2 bier gedronken en ik ga mssn nog eentje doen voordat ik het ga nemen. bedankt voor t advies
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Serieus, niet die Daro nemen, kan echt desastreuze gevolgen hebben i.c.m. die ritalin en alcohol. Dit is niet om je af te schrikken van drugs ofwat dan ook, maar deze combi kan gewoon niet goed aflopen.
D
DublifeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dus als ik het goed voor heb ga je straks 80 pillen slikken? Ik raad dit af. Als je echt wil trippen, ga dan gewoon de sterkste truffels halen, dan zul je ook wel iets 'zien'.

Peace
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Hij heeft waarschijnlijk de time release er niet eens afgehaald. En als je dat bepaald enzym mist, CYP2D6 uit mijn hoofd, dan kan je juist niet tegen DXM, en krijg je een soort allergie aanval, die varierend van de dosis van uitslag/jeuk tot extreem overgeven, diaree en hoge koorts(40+ Celcius). :kots:

DXM is geen kinderspeelgoed, en echt heel gevaarlijk in de verkeerde handen.
Gelukkig is het goed afgelopen. Zou het zeker niet herhalen. Ik kan je natuurlijk niks aanraden, maar als je toch gaat trippen, haal een bakje truffels en een zakje wiet, dan kom je ook al een eind. Maar niet weer DXM. En niet I.C.M. ritalin/alcohol.
c
curiouscoupleLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je doet je best Paperplane...maar ik ben bang dat deze niet luistert........ :openmouth:

Soms vraag je je af wat iemand bezielt?
P
Paperplane.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
curiouscouple zei:
Je doet je best Paperplane...maar ik ben bang dat deze niet luistert........ :openmouth:

Soms vraag je je af wat iemand bezielt?
Klik om te vergroten...
Ach, naiviteit he. Ik heb ook aardig wat domme dingen gedaan op drugs-gebied, net van een koude kermis thuisgekomen, maar SSRI's mixen met uppers en alcohol tegelijk???? Daar hoef je geen vwo voor te hebben gedaan. No offence TS, maar serieus.
D
DublifeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Inderdaad, deze combinatie is gewoon om problemen vragen.

Peace

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."