Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsFavoriete stimulant

Favoriete stimulant

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoort dit niet in een ander forum? Maar ja ik heb xtc van die drie geprobeerd dus dan is de keuze vrij simpel.
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat is je favoriete stimulant ?
C
Carlo86Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ja daar dacht ik ook al aan, hoe moet ik dit verplaatsen dan?
W
WawaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Amfetamine : Mijn favoriet, heerlijk mee ouwe hoeren. Je weet precies waar je mee bezig bent, en als je los gaat op bijv. een techno feestje dan weet je ook echt dat je kei en kei hard aan het knallen bent. Ook heb ik het gevoel datk goed mezelf ben (nuchter) in plaats van dat ik helemaal met me gevoel word mee gesleurd (xtc).

xtc : Eigenlijk wel de geweldigste drugs om mee te praten en je verbonden te voelen met de rest. Maar wat ik vaak heb is dat ik allerlei afspraken maak en vrienden maak waar ik daarna toch niks meer mee doe.

coke : vond het niet heel geweldig om eerlijk te zijn, je voelt je een baas en gaat lullen over allerlei dingen en je luisterd niet naar de ander. Beetje een ego drug en dat trekt me dus niet.
f
fly--Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Sowieso mdma, alhoewel, ik heb het bijna altijd gecombineerd gebruikt.
Speed werkt bij mij ook sws anders, ik ga er niet super 'hard' van, en met mdma wel.
Dus daarom mdma (:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."