Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdealer aanspreken

dealer aanspreken

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#1
En niet te bang zijn he.... Brutalen hebben de halve wereld. Ik zou toch idd degene die geleverd krijgt aanspreken en het gewoon vragen.
x
xEmilyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoii...
Ten eerste, ik weet niet of t hier moet. Sorry als in het verkeerde subforum zit.

Maar ik houd sinds 2011 al kentekens en tijden bij van dezelfde persoon die drugs naar sws een persoon (ik weet waar deze woont) brengt, maar ik denk zelf meerdere aangezien ik hem in 2011 ook met ik schat 18-jarige heb zien dealen. Nu wil ik hem heel graag aanspreken want ik wil het één keertje proberen. vooral met die kutsituatie thuis nu. Maar hoe kan ik dit het beste aanpakken?? Hij blijft altijd in zijn auto zitten, enigste wat ie doet is handje uitsteken, geld ontvangen en weg rijden.
Maar ook ben ik heel bang dat ik geen woord uit me keel krijg als t erop aankomt xd
Tevens denk ik ook te weten waar een "ontvanger" van hem woont, maar daar ga ik liever niet heen aangezien ik twee x gesprek met die man heb gehad en hij echt fucking nice is... jammer dat hij niet jong is D:

Maar ik wil ook per sé hem hebben en geen andere dealer fsow...
N
NathanielLid
01-01-2024, 00:00
#3
xEmily zei:
vooral met die kutsituatie thuis nu
Klik om te vergroten...

Drugsgebruik hoort een expansie te zijn van jezelf. Gebruik als beperking (vluchten voor een deel van jezelf dat je kut vind) is vragen om problemen...

/geweten

Ik zou een beetje sturen op een "toevallige" ontmoeting met die ontvanger, en het onderwerp middels en grapje of dubbelzinnigheidje laten vallen. Als ie echt zo nice is zal die je ofwel helpen met de deal, ofwel bezorgd doen. Niks te verliezen.


Als hij een beetje hijgerig voorstelt een keer gezellig bij hem een avondje te gebruiken, in z'n ballen schoppen en wegrennen :sunglasses:
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
^ hahahaha dat laatste..

Maarre, waarom heb je al die tijd kentekens etc bijgehouden eigenlijk?
u
universal*flowLid
01-01-2024, 00:00
#5
gewoon doen! Nog nooit een dealer tegen gekomen die niet blij was met een extra klant!

Ik begrijp dat je spannend vind, maar je zult uiteindelijk zien dat het mee valt.
U
UncubedLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als jij als klant bij hem wilt kopen zie ik niet snel de dealer nee zeggen. Zeker aangezien je hier omschrijft dat het een dpor mij genoemde "straat"dealer is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."