#1
Hallo
Ik ben al heel lang verslaafd aan benzo's beginnend bij oxa daarna lora xanax etc, daarbij dronk ik ook heel veel. Vroeger blowde ik me ook de tyfus, maar daar werd ik zeer achterdochtig van op een zeker moment, en daarom me volop gestort op de alcohol en benzo's. Ook in het verleden wel paddo's, speed en xtc gedaan.. dit was TOEN leuk (10 jaar geleden), Nu heb ik allemaal drugs geprobeerd, maar niks werkte dit omdat ik ook antidepressievia gebruik, vandaar.
Na een avondje flink te hebben gezopen heb ik 2 xtc pillen, 30 euro mdma cristallen, en 2 gram speed gekocht en een krat bier.Ben out gegaan op me bank en werd zeer angstig wakker en heb een zooitje benzo's (lora's) er in gegooid. Dit heb ik in 24 uur allemaal er door heen gejakkert, alleen ben ik zo fucking van de kaart geraakt en heb enorme last van hppd/ visual snow/ hele erge DP/DR. Dit is nu een jaar geleden en heb sindsdien niet meer gedronken.
Nu slik ik 0.5 clona/ 20mg lexapro / 25mg seroquel. Maar dit helpt allemaal geen fuck me klachten blijven en ben zeer angstig altijd en ben randpsychotisch geworden door dat ene avondje.
Nu is mijn vraag hebben meer mensen last van bovenstaande dingen? zo ja wat zijn beter werkende medicijnen? drinken jullie nog ?
Ik ben ten einde raad en het leven is zo kut geworden. Het enige wat ik wil is bier drinken om alles nog wat dragelijker te maken, ik durf het alleen niet aan met deze medicijnen....
Ik ben al heel lang verslaafd aan benzo's beginnend bij oxa daarna lora xanax etc, daarbij dronk ik ook heel veel. Vroeger blowde ik me ook de tyfus, maar daar werd ik zeer achterdochtig van op een zeker moment, en daarom me volop gestort op de alcohol en benzo's. Ook in het verleden wel paddo's, speed en xtc gedaan.. dit was TOEN leuk (10 jaar geleden), Nu heb ik allemaal drugs geprobeerd, maar niks werkte dit omdat ik ook antidepressievia gebruik, vandaar.
Na een avondje flink te hebben gezopen heb ik 2 xtc pillen, 30 euro mdma cristallen, en 2 gram speed gekocht en een krat bier.Ben out gegaan op me bank en werd zeer angstig wakker en heb een zooitje benzo's (lora's) er in gegooid. Dit heb ik in 24 uur allemaal er door heen gejakkert, alleen ben ik zo fucking van de kaart geraakt en heb enorme last van hppd/ visual snow/ hele erge DP/DR. Dit is nu een jaar geleden en heb sindsdien niet meer gedronken.
Nu slik ik 0.5 clona/ 20mg lexapro / 25mg seroquel. Maar dit helpt allemaal geen fuck me klachten blijven en ben zeer angstig altijd en ben randpsychotisch geworden door dat ene avondje.
Nu is mijn vraag hebben meer mensen last van bovenstaande dingen? zo ja wat zijn beter werkende medicijnen? drinken jullie nog ?
Ik ben ten einde raad en het leven is zo kut geworden. Het enige wat ik wil is bier drinken om alles nog wat dragelijker te maken, ik durf het alleen niet aan met deze medicijnen....