Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDrugtips

Drugtips

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
0
0Jonko-rick0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik ga vrijdag naar een vriend van me want hij heeft nog een vooraadje drank over
Dus ik wil het ffe opleuken met wat drugs welke kan ik gebruiken en welke moet ik zeker niet gebruiken(i.v.m. :kots: )?
('T is voor 2 personen en 30 euro is max dat ik wil uitgeven)
Z
ZoariLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ligt eraan.

xtc is echt een party drugs...maar met combinatie met alcohol kan dit erg gevaarlijk zijn.
Salvia is geen party drugs en het best ook niet te combineren.
Lsd het zelfde...dmt ook...Heroine...dat is niet je bedoeling denk ik?
sos is ook niet goed....poppers....kan nog ....

Het beste is denk ik toch maar is wiet....Drugs is beter als je het niet combineert met alcohol...mijn mening!
0
0Jonko-rick0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Is het slim om paddos te nemen? "Vriend" van me heeft 15g van die kleine gedroogd ze zijn 0,5-1,5 cm waar moet ik op letten voordat ik ze neem? (Desnoods zonder alcohol)
J
JoopiejoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Anders neem je gewoon wat lekkers te eten mee, dat is waarschijnlijk nog de lekkerste combinatie met drank. Er zijn niet echt drugs die goed combineren met alcohol naar mijn weten. Een paar biertjes en bijvoorbeeld xtc kan wel, maar met veel alcohol werkt niet goed. Alcohol en wiet vind ik persoonlijk ook niet zo, dan val ik altijd in slaap.

Van paddo's wordt je niet slimmer. Lees je goed in van te voren, er staat genoeg over geschreven op internet. Maar combineren met alcohol is geen goed idee.
d
d1g1tal1sLid
01-01-2024, 00:00
#5
Paddo's en alcohol is slecht idee.
MXE en alkohol nog slechter idee, ongeveer net zo'n slecht idee als alcohol en ghb.

Speed en sos kan, maar dan voel je de alcohol weer niet zo goed meer.
Alcohol en dmt is wel goed te combineren, maar kom er maar eens aan.
.
.
.
Eigenlijk is alcohol best wel een moeilijke zeikdrugs. combineerd voor geen meter.
s
sejkuLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je gewoon wat wilt drinken en socializen/weggaan kan je volgens mij het beste voor speed gaan (zo blijf je ook onder de 30 euro) deze combinatie is tof, maar niet echt gezond :tongueout:
als je gewoon met je maat binnen gaat zitten zou ik toch gewoon voor de paddo's gaan en de alcohol links laten liggen
S
SkippyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cocaine is lekker met alcohol!
Alhoewel sommige mensen er wel wat agressief/opgefokt van worden.
h
harry123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zou zeggen sos of pep... Maar ja voor thuis is dat ook niet zo leuk.
Verder vind ik thuis 2c-* wel leuk, paar biertjes kan wel maar niet echt dronken zijn.. Dan is het super om met z'n 2en te doen..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."