#1
Nee het is zeker niet dat ik mijn dromen beter kan herinneren.
Ik kon mijn dromen al een hele lange tijd niet herinneren en deze dromen
zijn heel anders dan normale dromen. Daarbij heeft nog een vriend van me hetzelfde en allebei is dit pas gekomen na een zieke avond op mdma+ketamine (zie report). Ik weet bijna zeker dat dit iets anders is dan mijn dromen gewoon kunnen herinneren, vandaar dat ik dit ook post.
En over het lucide dromen zoals Divinorum zei. Misschien dat ik het nog wel niet kan beseffen dat ik droom ofzo. Ik heb op internet tests gevonden om je te laten beseffen dat je droomt. Ik ga deze maar eens proberen toe te passen en we zullen zien.
Ik kon mijn dromen al een hele lange tijd niet herinneren en deze dromen
zijn heel anders dan normale dromen. Daarbij heeft nog een vriend van me hetzelfde en allebei is dit pas gekomen na een zieke avond op mdma+ketamine (zie report). Ik weet bijna zeker dat dit iets anders is dan mijn dromen gewoon kunnen herinneren, vandaar dat ik dit ook post.
En over het lucide dromen zoals Divinorum zei. Misschien dat ik het nog wel niet kan beseffen dat ik droom ofzo. Ik heb op internet tests gevonden om je te laten beseffen dat je droomt. Ik ga deze maar eens proberen toe te passen en we zullen zien.
En je odol gaat niet meer liggen. Het is alsof het een brandende kaars niet gedoofd kan worden, hoeveel wind er ook staat
en die sjap komt morgen weer bij me over de vloer, heb er alweer zin in