Veel kan ik je niet helpen, maar google eens op 'lucid dreams'
En je odol gaat niet meer liggen. Het is alsof het een brandende kaars is die niet gedoofd kan worden, hoeveel wind er ook staat 
jcutter123 zei:Vreet maar eens testosteron supplementen zoals ZMA, GABA. Ik geniet van die dromen!En je odol gaat niet meer liggen. Het is alsof het een brandende kaars niet gedoofd kan worden, hoeveel wind er ook staat
![]()
en die sjap komt morgen weer bij me over de vloer, heb er alweer zin in 
Divinorum zei:Het lijkt trouwens erg op dat je lucide dromen hebt alleen kun je ze nog niet sturen.
Wel rot voor je vriend dat hij de hele tijd dood gaat of moet overleven.
pythregius zei:jcutter123 zei:Vreet maar eens testosteron supplementen zoals ZMA, GABA. Ik geniet van die dromen!En je odol gaat niet meer liggen. Het is alsof het een brandende kaars niet gedoofd kan worden, hoeveel wind er ook staat
![]()
ontopic, sinds mijn eerste keer dmt kan ik ook veel van men dromen voor de geest halen 's ochtends zijn ook levens echt voor mij en verlies de gebeurtenissen niet zomaar, ook heb ik sinds ik dmt gebruik dat ik midden in de nacht soms wakker wordt met sterke dmt visuals erg frapant, na een minuut verdwijnen ze weer en val ik onmiddelijk in slaap.
ik denk dat je door trippen bewuster wordt wat er gebeurt in je hoofd en vandaar dat je dromen makkelijker onthoudt zelfs alsof het net in het echt gebeurd is.
ik vind het erg leuk iig![]()
Wikipedia zei:De functie van de stof is tot dusver niet duidelijk, al blijkt uit onderzoek dat DMT mogelijk een rol speelt bij schizofrenie, bijna-doodervaringen en visueel dromen.
BigBadWeirdo zei:pythregius zei:jcutter123 zei:Vreet maar eens testosteron supplementen zoals ZMA, GABA. Ik geniet van die dromen!En je odol gaat niet meer liggen. Het is alsof het een brandende kaars niet gedoofd kan worden, hoeveel wind er ook staat
![]()
ontopic, sinds mijn eerste keer dmt kan ik ook veel van men dromen voor de geest halen 's ochtends zijn ook levens echt voor mij en verlies de gebeurtenissen niet zomaar, ook heb ik sinds ik dmt gebruik dat ik midden in de nacht soms wakker wordt met sterke dmt visuals erg frapant, na een minuut verdwijnen ze weer en val ik onmiddelijk in slaap.
ik denk dat je door trippen bewuster wordt wat er gebeurt in je hoofd en vandaar dat je dromen makkelijker onthoudt zelfs alsof het net in het echt gebeurd is.
ik vind het erg leuk iig![]()
Is best logisch als je dit leest:
Wikipedia zei:De functie van de stof is tot dusver niet duidelijk, al blijkt uit onderzoek dat DMT mogelijk een rol speelt bij schizofrenie, bijna-doodervaringen en visueel dromen.
Er staat op meerdere sites dat er DMT vrijkomt als je droomt, dus dat je als je DMT neemt je eigenlijk droomt terwijl je wakker bent.
Als je dus midden in een droom wakker wordt kan het gebeuren dat er nog DMT in je zit waardoor je nog heel even gaat hallucineren.
maar ik had geen wiki nodig om daar achter te komen, alleen als je dmt gebruikt kun je het absoluut niet vergelijken met dromen het is totaal anders, 's nachts is de dmt productie in je ehrsen heel erg weinig wakker zul je er niks van merken slapend kennelijk wel, ook wordt de dmt heel snel afgebroken door de maoi's ik denk daarom dat je wakker wordt wanneer er weer een dmt injectie in je pijnappelklier plaats vind.TrippyShit zei:Nee het is zeker niet dat ik mijn dromen beter kan herinneren.
Ik kon mijn dromen al een hele lange tijd niet herinneren en deze dromen
zijn heel anders dan normale dromen. Daarbij heeft nog een vriend van me hetzelfde en allebei is dit pas gekomen na een zieke avond op mdma+ketamine (zie report). Ik weet bijna zeker dat dit iets anders is dan mijn dromen gewoon kunnen herinneren, vandaar dat ik dit ook post.
En over het lucide dromen zoals Divinorum zei. Misschien dat ik het nog wel niet kan beseffen dat ik droom ofzo. Ik heb op internet tests gevonden om je te laten beseffen dat je droomt. Ik ga deze maar eens proberen toe te passen en we zullen zien.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."