#1
Ik vraag me af wat diegenen die dagelijks drugs tot zich nemen, beweegt. Ik zit een beetje op dit forum te kijken omdat ik een vriend heb die verslaafd is en het valt me op dat er zo vaak zo ongenuanceerd over drugs wordt gepraat. Beetje onder het mom van 'Alcohol is ook slecht' en 'tja....... te lekker'. Wat vinden die personen die dagelijks drugs gebruiken nou eigenlijk van hun gebruik? Vinden jullie het normaal, of zien jullie problematiek er toch wel van in?