Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsdrug

drug

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
?
??????????Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Met welke drug begin je het best op je veertiende?
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Geen enkele drug. Op je 14e moet je lichaam nog ontwikkelen. Om in deze stage van je leven drugs te gaan gebruiken raad ik je echt af. Wacht tot je 18 bent, dat is veel beter voor je en maakt alles ook leuker... Ikzelf ben pas op mijn 19e begonnen met drugs.
?
??????????Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor het snelle antwoord

maar had al een pakje weed.
Blijft dat goed tot mn 18?
Of. Is er een houdbaarheidsdatum?
r
r0mmelp0tLid
01-01-2024, 00:00
#4
op je 14e harddrugs is echt te vroeg! Niet doen want je gaat er later echt spijt van krijgen.
Ik ben wel begonnen met blowen op mn 14e maar dan 1x in de maand. Dat kan je proberen maar zorg ervoor dat je niet meteen elk weekend gaat blowen want dan gaat de lol eraf en dan ga je de negatieve effecten merken!
Veel succes en rustig aan!

R0mmelP0t
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ook blowen kan je ontwikkeling beïnvloeden. Het zal waarschijnlijk niet goed blijven tot je 18e maar beter koop je dan een beetje wiet.

14 jaar is echt te jong om te beginnen, je hersenen zijn volop in ontwikkeling en dit kan echt vervelende klachten geven als je ouder bent!
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#6
r0mmelp0t zei:
Ik ben wel begonnen met blowen op mn 14e maar dan 1x in de maand. Dat kan je proberen maar zorg ervoor dat je niet meteen elk weekend gaat blowen want dan gaat de lol eraf en dan ga je de negatieve effecten merken!
Klik om te vergroten...

Meestal is wiet ook een 'gateway drug'. Als je wiet gaat roken wil je misschien eens iets anders proberen, dan gaat het van kwaad naar erger. Wacht er nog maar een aantal jaartjes mee, dat is het beste als je het mij vraagt.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou ook wachten. Ik heb pas op mijn 21e xtc gedaan en toen eigenlijk ook pas beetje begonnen met blowen zo af en toe, had dat sowieso op mijn 17e pas voor het eerst gedaan. Ben ik best blij mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."