#1
Met welke drug begin je het best op je veertiende?
r0mmelp0t zei:Ik ben wel begonnen met blowen op mn 14e maar dan 1x in de maand. Dat kan je proberen maar zorg ervoor dat je niet meteen elk weekend gaat blowen want dan gaat de lol eraf en dan ga je de negatieve effecten merken!
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."