Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGevoel van 'het moet stoppen' gaat niet weg

Gevoel van 'het moet stoppen' gaat niet weg

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat smartie gelijk heeft. Waarom zou je drugs gebruiken als je er geen plezier uit haalt? Daar is het namelijk voor. Waarom zou je het forceren?
M
Magic92Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Gegevens:

Geslacht: vrouw
Gewicht: 55kg
Lengte: 1.73
Drugs: speed, XTC, cocaine, weed en truffels

Ik heb zelf al paar keer XTC gebruikt en heb eigenlijk nooit het echte 'piek' gevoel mee gemaakt. Ik heb al vrij snel, zeker met XTC, dat ik wil dat het stopt. Iedereen om mij heen heeft dat gevoel in het begin ook en dan krijgen ze dat lekkere gevoel. Ik heb de gehele tijd eigenlijk dat ik wil dat het stopt. Ik ben zelf een verzorgend typje en met mensen om mij heen die ook gebruikt hebben daarop wil ik letten en voor oppassen. Ik voel me erg kwetsbaar op het moment dat ik 'anders ga doen'. Vaak wil ik het zo graag loslaten maar wanneer het moment zo ver is hou ik alles zo vast. Want mijn hersenen zijn helemaal helder want die willen dat het stopt en mijn lichaam luisterd daar niet naar. Met XTC heb ik heel erg dat gevoel en met truffels werd ik nog banger van.

Alleen met speed had ik dat 'stop gevoel niet'.
Iemand tips???
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb maar één tip en dat is niet meer gebruiken. Waarom zou je drugs nemen en vervolgens de hele tijd het gevoel hebben dat het moet stoppen? Waarom moet het stoppen? Vind je het gevoel niet fijn?

Ik heb het idee dat je het neemt, maar eigenlijk helemaal niet prettig vind dat je het neemt. Je moet je met drugs kunnen laten gaan, anders kun je het beter niet gebruiken. Veel plezier kun je er niet uithalen als je gelijk weer wilt dat het effect verdwijnt :confused:
M
Magic92Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SmartieAndMe zei:
Ik heb maar één tip en dat is niet meer gebruiken. Waarom zou je drugs nemen en vervolgens de hele tijd het gevoel hebben dat het moet stoppen? Waarom moet het stoppen? Vind je het gevoel niet fijn?

Ik heb het idee dat je het neemt, maar eigenlijk helemaal niet prettig vind dat je het neemt. Je moet je met drugs kunnen laten gaan, anders kun je het beter niet gebruiken. Veel plezier kun je er niet uithalen als je gelijk weer wilt dat het effect verdwijnt :confused:
Klik om te vergroten...

Ik heb meer het gevoel dat ik kwetsbaar ben dat mensen misbruik van mij gaan maken omdat ik niet helder ben. Ookal ben ik in een vertrouwde omgeving hou ik dat gevoel
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Wat de rest zegt. Ik ken wel meer mensen die wel drugs gebruikt hebben maar het eigenlijk niet fijn vonden en er onrustig van werden etc. Die zeiden ook dat ze de controle niet helemaal los konden laten. Vonden het wel leuk, maar uiteindelijk wogen de nadelen zwaarder dan de voordelen. Dan kan je het beter gewoon niet meer doen (:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."