#1
Ik denk dat smartie gelijk heeft. Waarom zou je drugs gebruiken als je er geen plezier uit haalt? Daar is het namelijk voor. Waarom zou je het forceren?
SmartieAndMe zei:Ik heb maar één tip en dat is niet meer gebruiken. Waarom zou je drugs nemen en vervolgens de hele tijd het gevoel hebben dat het moet stoppen? Waarom moet het stoppen? Vind je het gevoel niet fijn?
Ik heb het idee dat je het neemt, maar eigenlijk helemaal niet prettig vind dat je het neemt. Je moet je met drugs kunnen laten gaan, anders kun je het beter niet gebruiken. Veel plezier kun je er niet uithalen als je gelijk weer wilt dat het effect verdwijnt![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."