Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4 daags festival

4 daags festival

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
o
omeletLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag iedereen

De zomerfestivals komen er weer aan en er zijn daar festivals bij die wel meerdere dagen duren.

Het liefste van alles neem ik mdma/ecstasy en LSD (niet tegelijk natuurlijk). Maar aangezien het een verkrachting is voor je hersenen om meerdere dagen achter elkaar xtc te nemen en er bij LSD heel snel tolerantie optreed, gaat dat dus niet. Maar in hoeverre is het schadelijk om één dag te zuipen, één dag LSD te doen, andere dag xtc en dan als laatste dag eventueel 2CB of ketamine te nemen? En zou er een verschil zijn in de volgorde? Aangezien xtc, lsd en 2CB allemaal invloed hebben op de serotonine-receptoren? Ik doe alles met mate en ga ook niet te gek lopen doen als de zomerse temperaturen van de laatste dagen zo blijven aanhouden.

Ik gebruik vrijwel alles wat ik net opsomde om de 3-6 maanden, maar dan wel altijd goed gespreid, nooit dagen na elkaar.

Met vriendelijke groeten

omelet
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#2
Interessant om over na te denken, goede planning!

Ik zou het volgende doen.
-De eerste dag een beetje de kat uit de boom kijken (ligt in mijn aard) en de boel verkennen, de bijbehorende drug is alcohol. Maar niet teveel.
-De volgende dag relaxed starten met 2c-b. Het is toch een vriendelijke psychedelic, voor mij. Beetje weed erbij?
-Dag drie: LSD, je kent nu het terrein, de vibe en natuurlijk alleen als je (nog) lekker in je vel zit en dan fijn trippen. (De keuze maak je pas op de dag zelf.) Alternatief: alcohol.
-De laatste dag, mdma. Dansen en spacen.

Veel plezier :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou in ieder geval er voor zorgen dat je géén dinsdagdip meepakt op het festival! De laatste dag MDMA lijkt mij een goede optie inderdaad.

Daarbij moet je nog eens kijken hoe je 2C-B en LSD wilt gaan doen, want deze stoffen hebben een kruistolerantie en je zult je dosis wel eens moeten verdubbelen als je deze achter elkaar gaat doen.

Ook zou ik bij een avondje alcohol ervoor zorgen dat je géén kater krijgt, dat kan andere drugservaringen wel eens teniet doen.
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zou LSD en 2-CB omdraaien, je kan nog best lang trippen van LSD, het blijft lang werkzaam. 2-CB daaraantegen niet zo erg.

Dus dag 1: Lekker zuipen, niet te veel, het is beter als je lekker fris bent voor de volgende dag>
Dag 2: LSD, lekker trippen.
Dag 3: Het beste eigenlijk een pauze, maar dan zou 2-CB wel kunnen, al zal je wel erg moe zijn voor: Dag 4, XTC, lekker een eind space voor een tof festival.
o
omeletLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bedankt voor de reacties! Dit is precies wat ik moest weten :grin:

Vorig jaar ben ik er een paar keer over gegaan met op festivals ecstasy tot wel 3 dagen na elkaar te nemen. Als je op zo'n festival in de sfeer zit denk je van ach wat maakt het uit, maar heb daar nu wel mijn lessen uit getrokken en wou het deze zomer anders aanpakken. Na dat laatste festival was het effect ook helemaal veranderd. Hierna had ik een pauze genomen van 4 maanden. Het love gevoel en sociaal zijn was er nog, maar werd er eerder moe van dan actief, hele avond aan het gapen (dit had ik met de blauwe supermans in de zomer en groen lithium batterijtjes de 4 maanden later).

Nu is mijn laatste keer ondertussen ook al 3 maanden geleden (gele bitcoins) die ik als probeersel in kwartjes had genomen i.p.v. halfjes. Het effect was op deze manier weer zogoed als vanouds. Love gevoel, sociaal zijn en energie fijn in balans.

Ik denk dat ik van geluk mag spreken dat ik het effect niet kwijt ben en nog belangrijker niet in een depressie ben geraakt door de verstoring van mijn serotonine systeem.

Wanneer ik terug ben van Dour zal ik nog een tripreport schrijven van hoe de dagen zijn verlopen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."