Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo iedereen Ik gebruik nu al bijna 2 jaar ecstasy met altijd een pauze van 1 à 3 maanden tussen. Nu ging het volgende feest op 1 maart doorgaan. Nu heb ik vorige week vrijdag een bacteriële infectie opgelopen waardoor mijn dikke darm ontstoken is (acute colitis dus). Sinds gisteren ben ik ontslagen uit het ziekenhuis en is de antibiotica meteen gestopt en de krampen ook, enkel de buikloop is er nog, maar die zou over enkele dagen gestopt moeten zijn. Mijn vraag is dus of 1 maart te vroeg is om nog eens een pilletje te nemen. Ik had er erg naar uitgekeken aangezien het al sinds midden november geleden is. Ik heb deze week ook al een concert moeten missen door mijn ziekte, dus ik zou het enorm klote vinden moest dit ook al niet door kunnen gaan. De pillen zijn getest en wel bekend, de gele bitcoins van +-200mg. (Ik ga in ieder geval met halfjes werken en in dit geval misschien zelfs kwartjes) Dit is mijn eerste post op dit forum dus ik bied alvast mijn excuses aan moest ik het op de verkeerde locatie gepost hebben. Alvast bedankt!"
"Ok bedankt! Ja haha ik ben ook van België, maar van Limburg. Die bitcoins zijn hier ook overal"
"Dag iedereen De zomerfestivals komen er weer aan en er zijn daar festivals bij die wel meerdere dagen duren. Het liefste van alles neem ik mdma/ecstasy en LSD (niet tegelijk natuurlijk). Maar aangezien het een verkrachting is voor je hersenen om meerdere dagen achter elkaar xtc te nemen en er bij LSD heel snel tolerantie optreed, gaat dat dus niet. Maar in hoeverre is het schadelijk om één dag te zuipen, één dag LSD te doen, andere dag xtc en dan als laatste dag eventueel 2CB of ketamine te nemen? En zou er een verschil zijn in de volgorde? Aangezien xtc, lsd en 2CB allemaal invloed hebben op de serotonine-receptoren? Ik doe alles met mate en ga ook niet te gek lopen doen als de zomerse temperaturen van de laatste dagen zo blijven aanhouden. Ik gebruik vrijwel alles wat ik net opsomde om de 3-6 maanden, maar dan wel altijd goed gespreid, nooit dagen na elkaar. Met vriendelijke groeten omelet"
"Bedankt voor de reacties! Dit is precies wat ik moest weten Vorig jaar ben ik er een paar keer over gegaan met op festivals ecstasy tot wel 3 dagen na elkaar te nemen. Als je op zo'n festival in de sfeer zit denk je van ach wat maakt het uit, maar heb daar nu wel mijn lessen uit getrokken en wou het deze zomer anders aanpakken. Na dat laatste festival was het effect ook helemaal veranderd. Hierna had ik een pauze genomen van 4 maanden. Het love gevoel en sociaal zijn was er nog, maar werd er eerder moe van dan actief, hele avond aan het gapen (dit had ik met de blauwe supermans in de zomer en groen lithium batterijtjes de 4 maanden later). Nu is mijn laatste keer ondertussen ook al 3 maanden geleden (gele bitcoins) die ik als probeersel in kwartjes had genomen i.p.v. halfjes. Het effect was op deze manier weer zogoed als vanouds. Love gevoel, sociaal zijn en energie fijn in balans. Ik denk dat ik van geluk mag spreken dat ik het effect niet kwijt ben en nog belangrijker niet in een depressie ben geraakt door de verstoring van mijn serotonine systeem. Wanneer ik terug ben van Dour zal ik nog een tripreport schrijven van hoe de dagen zijn verlopen!"