#1
Ik heb sinds 2 weken geleden opeens last van mijn ademhaling en mijn hart gaat tekeer wanneer ik iets over drugs lees.
Ik heb zelf misschien een stuk of 10 keer xtc gedaan mdma, truffels eens gedaan en wiet en hasj een stuk vaker vaak als ik dronken ben. En heb nog nooit klachten gehad.
Ongeveer 2 weken geleden begon het, ik probeerde rustig wat op te zoeken over 4fmp wat ik met mijn vrienden zaterdag wil gaan gebruiken ik vind het inlezen belangrijk omdat ik wel wil weten wat er gaat gebeuren. Toen kon ik niet verder gaan met lezen en ben buiten maar een fris luchtje gaan scheppen. Ik dacht ik ben gewoon een beetje ziek ik kijk binnenkort wel weer. Begin deze week probeerde ik het overnieuw maar het zelfde effect maar nu iets heftiger. Daarna een beetje vergeten tot gisteren middag waar het dus weer fout ging.
Na ongeveer 5 minuten gaat mijn hart minder tekeer en na ongeveer een uur werd mijn ademhaling weer normaal.
Die avond ben ik een biertje gaan drinken wat en wiet roken wat ik normaal altijd doe en kreeg ik weer last van deze klachten maar nu veel erger heb er toen ongeveer 2 uur last van gehad en kon niet slapen en ademhalen ging heel moeilijk.
Ik heb ook moeite met dit nu te schrijven en ik heb ook niet veel kunnen zoeken naar dit probleem dus excuses als dit al eens besproken is.
Mijn vraag is dus heeft iemand soortgelijke klachten of iemand enig idee waar dit door komt en is het wel een slim idee om morgen iets te gebruiken?
Ik heb zelf misschien een stuk of 10 keer xtc gedaan mdma, truffels eens gedaan en wiet en hasj een stuk vaker vaak als ik dronken ben. En heb nog nooit klachten gehad.
Ongeveer 2 weken geleden begon het, ik probeerde rustig wat op te zoeken over 4fmp wat ik met mijn vrienden zaterdag wil gaan gebruiken ik vind het inlezen belangrijk omdat ik wel wil weten wat er gaat gebeuren. Toen kon ik niet verder gaan met lezen en ben buiten maar een fris luchtje gaan scheppen. Ik dacht ik ben gewoon een beetje ziek ik kijk binnenkort wel weer. Begin deze week probeerde ik het overnieuw maar het zelfde effect maar nu iets heftiger. Daarna een beetje vergeten tot gisteren middag waar het dus weer fout ging.
Na ongeveer 5 minuten gaat mijn hart minder tekeer en na ongeveer een uur werd mijn ademhaling weer normaal.
Die avond ben ik een biertje gaan drinken wat en wiet roken wat ik normaal altijd doe en kreeg ik weer last van deze klachten maar nu veel erger heb er toen ongeveer 2 uur last van gehad en kon niet slapen en ademhalen ging heel moeilijk.
Ik heb ook moeite met dit nu te schrijven en ik heb ook niet veel kunnen zoeken naar dit probleem dus excuses als dit al eens besproken is.
Mijn vraag is dus heeft iemand soortgelijke klachten of iemand enig idee waar dit door komt en is het wel een slim idee om morgen iets te gebruiken?