Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe hart en drugs

Je hart en drugs

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Siemen23 zei:
Vaak zls ik wat smoor krijg ik heel veel last van men hart dat dan niet normazl tekeer gaat,
Het vreemde is dat als ik dan een pilletje neem ik nooit last heb van men hart

Iemand een verklaring?
Klik om te vergroten...

Pilletje van wat? XTC/MDMA? Of sedatievitamines/kalmeringsmiddel ?

Heb je dit vaker of altijd als je wiet/hasj rookt?
Ken een aantal mensen die niet (goed) tegen wiet kunnen ook dat is een verklaring.
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mdma en ja heb dit vrij vaak ookal smoor ik een paar jaar vrij frequent
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Siemen23 zei:
Vaak zls ik wat smoor krijg ik heel veel last van men hart dat dan niet normazl tekeer gaat,
Het vreemde is dat als ik dan een pilletje neem ik nooit last heb van men hart

Iemand een verklaring?
Klik om te vergroten...

Misschien komt het omdat je bewuster bent van het feit dat je hart tekeergaat als je wiet/hasj rookt? Op MDMA merk ik meestal niet dat ik een verhoogd hartslag heb omdat ik dan ook actief bezig ben en veel energie hebt. Ik kan me voorstellen als je wiet rookt dat je dan met je rustige kalme staat er beter van bewust bent dat je hart klopt.
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Lijkt mij ook een logische verklaring toch lijkt het soms egt wel tekeer te gaan maarja van welk gevoel kan je nog zeker zijn na het smoren van een paar joints :grin:
G
GrimmLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wiet geeft mij bij lage dosissen al een verhoogde harstslag en ik ben me er ook meer van bewust dat ik een kloppend hart heb dan normaal.
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb dat ook wel eens, maar heb het idee dat dat komt door dat wat Pandan zegt.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Idd en had het vroeger ook wel es. Hoe meer je op let hoe harder het gaat. Heb het al eindje niet meer
S
Siemen23Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Vaak zls ik wat smoor krijg ik heel veel last van men hart dat dan niet normazl tekeer gaat,
Het vreemde is dat als ik dan een pilletje neem ik nooit last heb van men hart

Iemand een verklaring?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."