#1
Siemen23 zei:Vaak zls ik wat smoor krijg ik heel veel last van men hart dat dan niet normazl tekeer gaat,
Het vreemde is dat als ik dan een pilletje neem ik nooit last heb van men hart
Iemand een verklaring?
Pilletje van wat? XTC/MDMA? Of sedatievitamines/kalmeringsmiddel ?
Heb je dit vaker of altijd als je wiet/hasj rookt?
Ken een aantal mensen die niet (goed) tegen wiet kunnen ook dat is een verklaring.