Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLocatie

Locatie

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PinguinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Morgen wilden wat vrienden en ik er een mooi dagje van maken.
We wilden of wiet doen, bijvoorbeeld in combinatie met lachgas hier en daar. Of XTC, of heel misschien truffels.

Nu is het probleem dat we totaal geen locatie hebben, er is niemand alleen thuis en ook het weer lijkt niet mee te zitten.

Iemand nog ideeën?

Alvast bedankt!
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wachten tot een moment dat je wel ergens lekker thuis kunt chillen? Ik heb werkelijk geen idee :confused: :)
S
SmikkelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou met XTC/Truffels wachten op of mooi weer of een chille locatie, tis namelijk echt minder leuk als je 't op een dag als vandaag onder een brug of ergens zou doen.

Blowen en lachgas is prima te doen zo buiten, als je maar overdekt kan chillen.
Natuurlijk is dat leuker met mooi weer, maar als je echt niet wilt wachten, dan moet je 't gewoon lekker doen,
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op het werk/school?
h
hardheadLid
01-01-2024, 00:00
#5
En wat is de locatie uiteindelijk geworden? Of toch maar niks gebruikt?

leipebaviaan zei:
Op het werk/school?
Klik om te vergroten...

Dit is niet echt relax. Dit zou de laatste plaats zijn waar ik ooit xtc of truffels zou gebruiken. Een jointje zou kunnen. Zie mezelf al spacen in de aula vroeger. Of klapperschaatsen in de les. hahaha


Truffels kan perfect op locaties als een mooi bos of park. Kasteel en verlaten terreinen en gebouwen.
Xtc is altijd overal wel relaxed. Heb dit gedaan in het stadscentrum, een park, een bos, in de auto, thuis, in verlaten panden of in de kasteeltuinen. Heb me altijd en overal zeer goed vermaakt. Dat lukt altijd best met xtc. Locatie boeide altijd weinig.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
hardhead zei:
in de auto
Klik om te vergroten...

Zolang het op de bijrijdersstoel is of achterin :wave: Wie onder invloed achter het stuur stapt krijgt klappen van mij! :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."