SmartieAndMe zei:Ik zal het antwoord korter houden dan je vraag
Inderdaad, mensen nemen 19% minder dan ze denken. Hier zijn de adviezen echter ook op ingesteld. Geadviseerd wordt maximaal 1-2mg per kilo lichaamsgewicht te nemen en dit gaat om de puurste vorm van HCL. Logischerwijs neemt vrijwel niemand een MDMA base en zou het dus ook niet slim zijn om de dosissen hierop te berekenen, het grootste deel van de mensen weet niet eens van dit verschil af![]()
Een base is dus helemaal niet relevant aangezien je zelf pillen gebruikt en je kunt je dosis het best berekenen aan de hand van de HCl vorm om het voor jezelf en voor anderen makkelijk te houden
Ik heb deze post al eens gemaakt, moest handmatig worden goedgekeurd maar dat is sinds gistermiddag, dus 2e poging
Bedankt voor het antwoord! Inderdaad wat korter :P
Hoe weten we dan echter dat de adviezen daarop zijn ingesteld? Ik kan dat nergens terug vinden op Erowid. Als ze zijn ingesteld op MDMA poeder dan zouden mensen met pillen toch eigenlijk altijd een hogere dosis nemen? Het is maar hoe je het bekijkt, een groep neemt altijd te meer/minder.
Om eigenlijk op mijn relevante vraag terug te komen: als ik 130mg in een pil gewend ben, zou 160mg poeder me niet van m'n sokken blazen, toch? Dat wilde ik eigenlijk weten