Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsvraag trip-e happy caps

vraag trip-e happy caps

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
sef241Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik heb eigelijk een vraagje, ik heb gistere trip-e happy caps besteld en wou eigelijk weten wat ik ervan moet verwachten :confused: kben een gemiddelde blower (3x per dag) :smoke: net 17 geworden en heb nog helemaal geen ervaring met tripmiddellen of LSA heeft iemand al ervaring met zulke pilletjes ? Want ik lees verschillende meningen over die trip-e caps alvast bedankt :grin:
D
DeamonLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het is handiger om informatie te vragen voordat je iets besteld, he? :sunglasses:
Ik vind happy caps geldverspilling, een aantal vage stofjes bij elkaar gegooid waarbij je als je een beetje zoekt een licht effect kunt voelen. Ik heb een tripreport over mijn ervaring geschreven: http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=53336.
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
sef241 zei:
kben een gemiddelde blower (3x per dag) net 17 geworden
Klik om te vergroten...

Een gemiddelde blower? Als je 3x per dag een joint rookt ben je een vrij zware blower hoor :confused:

Verwacht niets van de Happy Caps, heb er nog nooit goede verhalen over gehoord. Altijd een licht effect zoals Deamon zegt. Vooral als je zo veel blowt hoef je niet veel effect te verwachten...
s
sef241Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier in antwerpen is 3x per dag gemiddeld xd en bedankt voor de reacties. ik heb je triprepport gelezen best interessant hoor en btw dat het geldverspilling was maakt niet echt uit ik wou gewoon wat experimenteren met die legal higs duss (tochal zijn de meeste gwn brol) :grin:
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
SmartieAndMe zei:
sef241 zei:
kben een gemiddelde blower (3x per dag) net 17 geworden
Klik om te vergroten...

Een gemiddelde blower? Als je 3x per dag een joint rookt ben je een vrij zware blower hoor :confused:

Verwacht niets van de Happy Caps, heb er nog nooit goede verhalen over gehoord. Altijd een licht effect zoals Deamon zegt. Vooral als je zo veel blowt hoef je niet veel effect te verwachten...
Klik om te vergroten...


In België, of laten we zeggen in mijn dorp, zijn veel mensen die rond de 10-12 joints kunnen roken per dag.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, dat kan ook wel, maar het verpest je gewoon helemaal. Met 3 joints per dag ben je in ieder geval allang geen 'gemiddelde' blower meer...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."