Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb eigelijk een vraagje, ik heb gistere trip-e happy caps besteld en wou eigelijk weten wat ik ervan moet verwachten kben een gemiddelde blower (3x per dag) net 17 geworden en heb nog helemaal geen ervaring met tripmiddellen of LSA heeft iemand al ervaring met zulke pilletjes ? Want ik lees verschillende meningen over die trip-e caps alvast bedankt"
"Hier in antwerpen is 3x per dag gemiddeld xd en bedankt voor de reacties. ik heb je triprepport gelezen best interessant hoor en btw dat het geldverspilling was maakt niet echt uit ik wou gewoon wat experimenteren met die legal higs duss (tochal zijn de meeste gwn brol)"