Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsStoppen. Maandenregel.

Stoppen. Maandenregel.

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bedankt voor de reacties, sowieso verlopig eventjes niets.
Ik merk zelf wel dat ik achter uit ga. (Werk, Avondschool, etc..)
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#2
ZERO- zei:
Sinds 4 oktober 'al' niks meer gedaan? Ik vind de 'al' niet helemaal op zijn plek hier. Het is vandaag de 14e.....
Klik om te vergroten...

''nog'' dan?

Hoe dan ook, aangezien eerst elk weekend of meerdere malen per week er wel iets in kon, is dit toch al goed.
p
pointofviewLid
01-01-2024, 00:00
#3
fgamer zei:
royzegtTRIPPEM zei:
Top om te horen kerel! Wel jammer dat je geen reactie hebt geplaatst in het andere topic, maar hierbij vergeven! :rock:
Klik om te vergroten...
Welk topic?
Klik om te vergroten...

viewtopic.php?f=4&t=53762
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#4
fgamer zei:
ZERO- zei:
Sinds 4 oktober 'al' niks meer gedaan? Ik vind de 'al' niet helemaal op zijn plek hier. Het is vandaag de 14e.....
Klik om te vergroten...

''nog'' dan?

Hoe dan ook, aangezien eerst elk weekend of meerdere malen per week er wel iets in kon, is dit toch al goed.
Klik om te vergroten...

In dat geval is het een goed begin toch :) :wave:
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ondertussen een maand verder, en voel niet eens de drang maar naar iets anders dan wiet/alcohol. :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik weet dat sommige mensen soms een beetje achterlopen, maar stiekem is het al 14 oktober, vandaag. :tongueout:
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo,
Iedereen hier wees me er al op dat ik te veel drugs gebruik.
Nu heb ik sinds vorige week zaterdag al niks meer gedaan. (4 OCT)
Ik ben van plan te stoppen, nouja niet helemaal.
Ik wil zeker af en toe nog een lijntje kunnen pakken of een pilletje.

Dus ik besloot me gewoon aan de 3 maanden te gaan houden.

Nu heb ik een vraag je..

Als ik maand 1 een pil pak, kan ik maand 4 opnieuw.
Maar wat als ik in maand 2 snuif.. etc?
Werken deze op elkaar in?
Of gewoon helemaal niet?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goed bezig!

Een lijntje amfetamine zal geen significante invloed hebben op je MDMA-pauze, just don't overdo it. :wink:

Maar zowel cocaïne als amfetamine spreken grotendeels dezelfde neurotransmitters aan als MDMA, alleen met een andere affiniteit en op een andere manier. :wink:
l
leipebaviaanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nu heb ik sinds vorige week zaterdag al niks meer gedaan. (4 OCT)
Klik om te vergroten...

Grappig, mijn laatste keer was ook 4 oktober. (sos en pep) Dit weekend weer lekker knallen. :hearteyes:

Maar wat als ik in maand 2 snuif.. etc?
Werken deze op elkaar in?
Of gewoon helemaal niet?
Klik om te vergroten...

Nee totaal niet, ik neem aan dat je met snuiven cocaine en/of speed bedoelt? Deze 2 stofjes werken op hele andere neurotransmitters dan dat MDMA doet. Dit houdt in principe in dat ze elkaar niet tegenwerken, tenzij je enorm veel speed pakt en vervolgens MDMA, dan voel je minder van M. Je kan dus prima in maand 2 een snuifje doen, in maand 4 zal de XTC gewoon naar behoren werken. Succes!
p
pointofviewLid
01-01-2024, 00:00
#10
Top om te horen kerel! Wel jammer dat je geen reactie hebt geplaatst in het andere topic, maar hierbij vergeven! :rock:
f
fgamerLid
01-01-2024, 00:00
#11
royzegtTRIPPEM zei:
Top om te horen kerel! Wel jammer dat je geen reactie hebt geplaatst in het andere topic, maar hierbij vergeven! :rock:
Klik om te vergroten...
Welk topic?
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Sinds 4 oktober 'al' niks meer gedaan? Ik vind de 'al' niet helemaal op zijn plek hier. Het is vandaag de 14e.....

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."