#1
Bedankt voor de reacties, sowieso verlopig eventjes niets.
Ik merk zelf wel dat ik achter uit ga. (Werk, Avondschool, etc..)
Ik merk zelf wel dat ik achter uit ga. (Werk, Avondschool, etc..)
ZERO- zei:Sinds 4 oktober 'al' niks meer gedaan? Ik vind de 'al' niet helemaal op zijn plek hier. Het is vandaag de 14e.....
fgamer zei:Welk topic?royzegtTRIPPEM zei:Top om te horen kerel! Wel jammer dat je geen reactie hebt geplaatst in het andere topic, maar hierbij vergeven!![]()
fgamer zei:ZERO- zei:Sinds 4 oktober 'al' niks meer gedaan? Ik vind de 'al' niet helemaal op zijn plek hier. Het is vandaag de 14e.....
''nog'' dan?
Hoe dan ook, aangezien eerst elk weekend of meerdere malen per week er wel iets in kon, is dit toch al goed.

Nu heb ik sinds vorige week zaterdag al niks meer gedaan. (4 OCT)
Maar wat als ik in maand 2 snuif.. etc?
Werken deze op elkaar in?
Of gewoon helemaal niet?

Welk topic?royzegtTRIPPEM zei:Top om te horen kerel! Wel jammer dat je geen reactie hebt geplaatst in het andere topic, maar hierbij vergeven!![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."