#1
Ik heb een vraag.
Ze zijn nu bij mij aan het kijken of ik ADD heb. Ik heb echt ziek veel kenmerken.
Mijn vriend heeft ADD. Hij word van xtc altijd heel erg rustig en zwaar in zijn eigen space.
Op een halve of hele pil.
En ik heb eigenlijk altijd eerst een drukke en vrolijke periode en daarna rustig en chill en dan space. Of naja werkt beetje anders met welke pillen je hebt maar wel eerst die drukke vrolijke periode. Nou vraag ik me af heb ik dan wel ADD?
Ze zeggen wel dat xtc al je remmen weg haalt en aangezien ik mijn hele blije, spontane, sociale, soms drukke kant best veel onderdruk op een dag dacht ik dan komt het juist met xtc eruit.
Maar vraag is heb ik dan wel ADD? Wat denken jullie?
Word jij er rustig van of ook eerst druk net als mij?
Ook heb ik HSP dat betekend dat ik hooggevoelig ben.
Ik ga altijd op een half pilletje prima en soms ook al erg hard.
Iemand ervaring met hsp en xtc?
Ze zijn nu bij mij aan het kijken of ik ADD heb. Ik heb echt ziek veel kenmerken.
Mijn vriend heeft ADD. Hij word van xtc altijd heel erg rustig en zwaar in zijn eigen space.
Op een halve of hele pil.
En ik heb eigenlijk altijd eerst een drukke en vrolijke periode en daarna rustig en chill en dan space. Of naja werkt beetje anders met welke pillen je hebt maar wel eerst die drukke vrolijke periode. Nou vraag ik me af heb ik dan wel ADD?
Ze zeggen wel dat xtc al je remmen weg haalt en aangezien ik mijn hele blije, spontane, sociale, soms drukke kant best veel onderdruk op een dag dacht ik dan komt het juist met xtc eruit.
Maar vraag is heb ik dan wel ADD? Wat denken jullie?
Word jij er rustig van of ook eerst druk net als mij?
Ook heb ik HSP dat betekend dat ik hooggevoelig ben.
Ik ga altijd op een half pilletje prima en soms ook al erg hard.
Iemand ervaring met hsp en xtc?