Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb een vraag. Ze zijn nu bij mij aan het kijken of ik ADD heb. Ik heb echt ziek veel kenmerken. Mijn vriend heeft ADD. Hij word van xtc altijd heel erg rustig en zwaar in zijn eigen space. Op een halve of hele pil. En ik heb eigenlijk altijd eerst een drukke en vrolijke periode en daarna rustig en chill en dan space. Of naja werkt beetje anders met welke pillen je hebt maar wel eerst die drukke vrolijke periode. Nou vraag ik me af heb ik dan wel ADD? Ze zeggen wel dat xtc al je remmen weg haalt en aangezien ik mijn hele blije, spontane, sociale, soms drukke kant best veel onderdruk op een dag dacht ik dan komt het juist met xtc eruit. Maar vraag is heb ik dan wel ADD? Wat denken jullie?"
"Ik heb een vraag. Ze zijn nu bij mij aan het kijken of ik ADD heb. Ik heb echt ziek veel kenmerken. Mijn vriend heeft ADD. Hij word van xtc altijd heel erg rustig en zwaar in zijn eigen space. Op een halve of hele pil. En ik heb eigenlijk altijd eerst een drukke en vrolijke periode en daarna rustig en chill en dan space. Of naja werkt beetje anders met welke pillen je hebt maar wel eerst die drukke vrolijke periode. Nou vraag ik me af heb ik dan wel ADD? Ze zeggen wel dat xtc al je remmen weg haalt en aangezien ik mijn hele blije, spontane, sociale, soms drukke kant best veel onderdruk op een dag dacht ik dan komt het juist met xtc eruit. Maar vraag is heb ik dan wel ADD? Wat denken jullie? Word jij er rustig van of ook eerst druk net als mij? Ook heb ik HSP dat betekend dat ik hooggevoelig ben. Ik ga altijd op een half pilletje prima en soms ook al erg hard. Iemand ervaring met hsp en xtc?"
"Hallo, Ik heb als ik pillen gebruik altijd hele erge last van mijn spieren in mijn buik, rug en schouders. Tijdens het gebruik zijn die spieren allemaal heel erg aangespannen en kan ze niet ontspannen. Als het uit begint te werken krijg ik dus last van enorme spierpijn. Gek genoeg niet last van me kaken of spierpijn. Nu heb ik dus gelezen over magnesium dat dit helpt tegen spierpijn. Iemand ervaring mee? Ook iemand ervaring met magnesium(citraat) snuiven in verband met spierpijn die dan direct minder word? Ook ben ik met pillen op in het begin een beetje onrustig en als het goed is heeft magnesium een ook een kalmerend effect op de hersenen. Ik wil met name af van die verschrikkelijke spierpijn! Iemand andere suggesties?"