Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC en Cystic Fibrosis

XTC en Cystic Fibrosis

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
n
nonamerecordsLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste leden,

Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring heeft met het slikken van XTC in combinatie van de erfelijke aandoening Cystic Fybrosis, en wat dit voor gevolgen heeft of kan hebben.


Mvg,

NoNameRecords
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb me vroeger al es ingelezen over deze ziekte. Over de gevolgen kan ik je geen raad geven maar ik zou het toch afraden. MDMA is voor een volledig gezonde aandoeningsvrije persoon op zich, niet bij iedereen, een aanslag op het lichaam. In kleine dosis valt dat goed mee maar in jou geval zal de aanslag zowiezo heel zwaar zijn zelfs bij een kleine dosis...
E
EKSTASIELid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor je eerste keer is een kwartje om te beginnen ook wel goed, zijn ook flinke pillen..

Als ze echt 220mg zijn dan.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Cystic Fibrosis maakt je gezondheid er niet beter op en ook in het specifiek vatbaarder voor longinfecties en dergelijke. Nu is het zo dat MDMA je immuunsysteem nog veel verder naar beneden zal knallen en heb je best kans op complicaties, een longinfectie kan behoorlijk gevaarlijk zijn voor iemand met CF.
Daarnaast zouden sommige medicamenten best interacties kunnen hebben met MDMA, maar ik weet eerlijk gezegd niet welke medicijnen iemand met Cystic Fibrosis krijgt. Zal waarschijnlijk ook wel afhankelijk zijn van de ernst van de symptonen, aangezien het (helaas) symptoonbestrijding is.
n
nonamerecordsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Aangezien ik mijzelf gezond voel en ik eigenlijk nooit ziek ben was dit een overweging om te proberen. Ik zelf slik op dit moment alleen wat vitamines en Creon Forte. Verder was ik niet van plan om dit meer dan 1 keer te proberen. Als ik het toch ga proberen, wat is dan het slimste? Heb een pil in 2 halfjes liggen van beide halfjes 110mg. Is het verstandig om deze nog een keer te halveren of is 110mg niet zo veel? Ben 1,78 lang en weeg 65kg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."