Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Beste leden, Ik vroeg mij af of iemand hier ervaring heeft met het slikken van XTC in combinatie van de erfelijke aandoening Cystic Fybrosis, en wat dit voor gevolgen heeft of kan hebben. Mvg, NoNameRecords"
"Aangezien ik mijzelf gezond voel en ik eigenlijk nooit ziek ben was dit een overweging om te proberen. Ik zelf slik op dit moment alleen wat vitamines en Creon Forte. Verder was ik niet van plan om dit meer dan 1 keer te proberen. Als ik het toch ga proberen, wat is dan het slimste? Heb een pil in 2 halfjes liggen van beide halfjes 110mg. Is het verstandig om deze nog een keer te halveren of is 110mg niet zo veel? Ben 1,78 lang en weeg 65kg"