bobsacamano zei:
Als dat bevalt dan ga ik wel een keer 30mg doen ofzo of niet als 15 gewoon heel leuk was.
Zoals gezegd zelf geen ervaring met 2C-B, maar wat ik wel weet is dat een extra mg een enorm verschil kan maken, dus meteen het dubbele lijkt mij niet verstandig. Maar op erowid kun je goed de doseringen vinden.
bobsacamano zei:
Hoe zit dat dan met LSD maakt het bijvoorbeeld niet uit of je bijv 100mics of 150 mics neemt voor de lengte van je trip. Duurt het bijvoorbeeld bij 80mics ook al 8-10 uur? Of is het gewoon puur de heftigheid van de trip die dan mee varieert?
Het gebied van pado's en truffels enzo vind ik lastig ik begrijp dus uit jou verhaal dat truffels lichter zijn dan paddo's?
En dan gewoon puur uit nieuwschierigheid maar wat wordt gezien als de heftigste trip ervaring
Voor LSD geldt zeker dat als je meer neemt het ook langer zal duren. Je moet het ook zo zien, gemiddeld duurt een trip zo'n 10 tot 12 uur (of langer als je echt bizar veel neemt). De piek duurt zo'n 4 a 5 uur, waarna je weer heel langzaam terug op aarde komt. Een uur of 10 na inname lijk je dan zo goed als geland, maar dan komt de venijnige staart nog... Dat zijn twee tot vier uur waarin je denkt weer helemaal terug te zijn en dan af en toe nog een golf van visuals en wausheid over je heen krijgt. Dit is voor mij meestal het moment waarop ik er eigenlijk wel klaar mee ben, maar die zul je toch uit moeten zitten aangezien slapen dan meestal ook geen optie is. Mijn laatste keer had ik 140mics genomen en toen was ik pas na een uur of 15 er helemaal uit en in staat om te slapen... Maar zoals gezegd het echte trippen duurt vaak niet langer dan een uur of 8.
Wat betreft truffels en paddo's, het klopt wat fool zegt. Meestal neem je minder truffels waardoor het een redelijk speelse ervaring blijft die niet bijzonder visueel is. Maar neem je wat meer dan wordt de mindfuck ook aanzienlijk hoger. LSD is wat dat betreft wel beter te sturen. Alhoewel ik inmiddels het idee heb dat de mindfuck van LSD is dat je denkt dat er geen mindfuck is... Maar die is er wel degelijk. Klinkt vast heel vaag zo, maar kan het niet anders omschrijven.
Het heftigste tripmiddel? Visueel zeker DMT! Daar kan echt niks tegenop. Alleen het bijzondere aan DMT is dat je er voor tripmiddelen bijna geen geestelijke effecten ervaart. Je kunt nog behoorlijk normaal nadenken. Wat dan allround het heftigste tripmiddel is durf ik niet te zeggen. Het hardst dat ik ook ben gegaan was op 20g truffels lemon tek (dit maakt het ongeveer 2x zo sterk). Op de piek wist ik niet meer dat ik uberhaupt truffels op had en lag ik verstijfd op bed, terwijl mijn geest door de kamer aan het zweven was. Mijn vrienden lagen er ook zo bij en ervaarden precies hetzelfde. Het meest bijzondere aan het geheel was, is dat wij elkaars geest af en toe tegenkwamen al zwevend door de kamer... Super vet achteraf, maar op dat moment snapte ik er echt helemaal niks meer van.