#1
Dag heren en dames,
Ik heb weer een pakketje lachgas patronen besteld en wilde eigenlijk vragen of iemand weet wat een goede maat is om twee patronen in te krijgen. Ik heb de vorige keer te kleine ballonnen gehad waardoor er maar 1 patroon tegelijk kon worden gedaan wat toch wel jammer is.
Is 30 cm genoeg? Bijv. deze: http://www.ballonnengigant.nl/Ballonnen ... 8_1_1.html
Thanks!
Ik heb weer een pakketje lachgas patronen besteld en wilde eigenlijk vragen of iemand weet wat een goede maat is om twee patronen in te krijgen. Ik heb de vorige keer te kleine ballonnen gehad waardoor er maar 1 patroon tegelijk kon worden gedaan wat toch wel jammer is.
Is 30 cm genoeg? Bijv. deze: http://www.ballonnengigant.nl/Ballonnen ... 8_1_1.html
Thanks!