#1
Re: Kennen jullie dit gevoel ? (Na een tijdje niks gebruiken
Easy...
Dat gevoel waar je het in je openingspost over hebt, zou je ook als een waarschuwing op kunnen vatten. Ken het maar al te goed. Beter niet aan toegeven. Zou wel eens vies met je op de loop kunnen gaan.
Wat je andere vraag betreft: ook zonder al dat complexe gesmokkel uit de verre streken waar de coca-leaves groeien/bewerkt worden en het risico op lange gevangenisstraf of vaak dodelijke ripdeals zou dat spul tig keer zo duur als speed zijn. Voor status moet betaald worden. Een Mercedes sport coupee kost nu eenmaal flink meer flappen dan een opgevoerde VW-golf.![:sunglasses:]()
Easy...
Dat gevoel waar je het in je openingspost over hebt, zou je ook als een waarschuwing op kunnen vatten. Ken het maar al te goed. Beter niet aan toegeven. Zou wel eens vies met je op de loop kunnen gaan.
Wat je andere vraag betreft: ook zonder al dat complexe gesmokkel uit de verre streken waar de coca-leaves groeien/bewerkt worden en het risico op lange gevangenisstraf of vaak dodelijke ripdeals zou dat spul tig keer zo duur als speed zijn. Voor status moet betaald worden. Een Mercedes sport coupee kost nu eenmaal flink meer flappen dan een opgevoerde VW-golf.