#1
Iemand ervaring met dit: ayahuasca ?
Ben wel een beetje nieuwsgierig wat je hier van kan verwachten?
Meedoen aan zo een ceremonie lijkt me een beetje sekte- achtige , of zie ik dat verkeerd?
Ben wel een beetje nieuwsgierig wat je hier van kan verwachten?
Meedoen aan zo een ceremonie lijkt me een beetje sekte- achtige , of zie ik dat verkeerd?