Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHuisdier: reacties trip

Huisdier: reacties trip

5 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
reverbLid
01-01-2024, 00:00
#1
Geïnspireerd door een opmerking in een ander rapport, bedankt MeejheM (en VK magazine) denk, laat ik toch eens vragen of en hoe jullie reageren op je huisdier, dieren in het algemeen wanneer je tript (onder invloed bent)? Merkt je huisdier dat je tript?

Ik ben er zelf altijd verbaasd over hoe anders ik kijk naar onze kat in een trip. Prachtig en karaktervol dier overigens. Ik zie hoe hij reageert op zijn omgeving, ik zie hem alerter zijn. Alsof ik het katzijn kan begrijpen en aanvoelen. Onze kat houdt van menselijke aandacht en aanhalen (op zijn tijd!) en wanneer ik high ben of trip is het aanhalen anders, hij reageert anders. Op een of andere manier hebben wij dan een kat-verbinding :wink:.
Die verbondenheid met alles wat leeft en bloeit past zowiezo goed in een trip.

Hoe beleven jullie dit?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik merk dat dieren wat afstandelijker zijn als ik op drugs zit. Bij MDMA bv. als ik aan het pieken ben wil de hond liever niet te dicht komen. Als ik wat aan het uitbollen ben komen die zich dan wel weer gezellig erbij nestelen.
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mijn kat is niet zo blij als er vreemden over de vloer zijn en zoekt dan liever de rust op door naar een andere kamer te gaan. De ene keer dat hier in huis mensen aan het trippen waren (ik was de sitter) heeft hij echter wel prinsheerlijk op de bank liggen chillen.

Zijn wij met zijn tweeën thuis dan is het beestje best aanhankelijk maar de twee keer dat wij thuis mdma gebruikten hield hij zich weer afzijdig. Blowen vindt ie ook niet tof maar dat is meer de rook. Honden lijken het dan weer meestal prima te vinden.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#4
Een kat voelt gewoon alles zo goed aan. Als je ziek bent komt die als het ware voor je zorgen en over je waken. Tijdens een trip laten ze jou dan weer lekker in je doen. Ben je er uit dan zijn ze dan weer om je aandacht op te eisen en je comedown te vergeten. Zo'n gezellig dier als huisdier die perfect een eigen leven kan leiden samen met het gezin. Heb al veel overwogen om er terug ene te nemen maar die kan in mijn huidige woonst dan niet buiten jammergenoeg...
J
JackHerrerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tekzor668 zei:
Een kat voelt gewoon alles zo goed aan. Als je ziek bent komt die als het ware voor je zorgen en over je waken. Tijdens een trip laten ze jou dan weer lekker in je doen. Ben je er uit dan zijn ze dan weer om je aandacht op te eisen en je comedown te vergeten. Zo'n gezellig dier als huisdier die perfect een eigen leven kan leiden samen met het gezin. Heb al veel overwogen om er terug ene te nemen maar die kan in mijn huidige woonst dan niet buiten jammergenoeg...
Klik om te vergroten...

Dit doet mijn kat dus precies.
:grin:
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb een woestijnratje en die gedraagd zich zeker anders als ik iets gebruikt heb. Hij is veel actiever dan normaal. Vooral als ik uppers heb gebruikt is dat beestje net zo druk als ik en verbouwd ie z'n complete hok en springt ie rond als een idioot.

Heeft misschien te maken met het feit dat er continu muziek op staat en dat ik zelf ook actief ben. Denk dat het dus eerder lawaai is dan dat ie het aanvoelt. Hij is namelijk ook heel actief en nieuwschierig als ik stofzuig, als ik de stofzuiger tegen het gaas zet rent hij er zelfs heen :tearsofjoy:

Als ik blow ligt ie de hele avond te pitten, denk dat ie ook stoned wordt van de rook :tearsofjoy:

Briljante beestjes zijn het! Al zijn ze wel echt heel erg dom :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."