#1
Waarom hield je hem niet gewoon onder de kraan? :P
waus079 zei:Ik afgelopen weekend met mn dronken kop balonnetjes maken voor mezelf en 6 vrienden, dat duurt lang met maar 1 cracker, vooral als de balon steeds aan de cracker vastvriest voor zo'n 30 seconde.. Wachten duurde me te lang dus wilde ik de balon opwarmen! Ik tot de conclusie gekomen dat ik mijn handen vol had en mijn tong het warmste beschikbare onderdeel was, ik ertegenaan, en HOPPA tong vastgevroren,nik eraf trekken, 15 minuten lang zwaar veel bloed verloren..
Don't try this at home!![]()
Bedank voor het compliment.Sennid zei:Wat een wijsheid, hahah.
Fysiek contact met een brandwond moet je, in verband met infectiegevaar, zoveel mogelijk zien te vermijden. Als je brandwondenzalf wilt gebruiken dan moet je er zeker van zijn dat zowel je handen als de flacon of tube steriel zijn. In een huis, tuin en keuken-setting ben je daar nooit helemaal zeker van. Er zijn genoeg bacteriën die, ondanks dat je goed je handen hebt gewassen, niet doodgaan van zeep. Als je brandwondenzalf op je brandwond wilt doen dan kun je het beste een druppel op het geïmpregneerd (zalf)gaasje doen zonder het uit te smeren. Echter, als het een oppervlakkige brandwond is zonder brandblaren dan kun je het beste het genezingsproces aan je lichaam overlaten voor een betere en snellere genezing.Sennid zei:Alleen iets dat ik niet snap: Je mag dus geen brandwondenzalf op brandwonden smeren? Of lees ik het nou verkeerd?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."