#1
Hallo, ik heb ondertussen 3x xtc gehad en 3x pep. Van pep 1x flinke kramp gehad en 1x op t randje van.. Laatste keer pep was een maandje geleden en heb besloten het niet weer te doen. Nu is mijn laatste keer xtc zo'n 3.5 maand geleden. Maar ik ben ineens een beetje bang geworden om het weer te doen. Terwijl het iedere keer goed is gegaan. Vorige week heb ik voor het eerst ketamine gedaan. Wat een erg leuke ervaring was. Toch ben ik altijd een beetje bang om slecht te gaan. Dit is iets wat ik mezelf gewoon niet uit de kop kan praten.. Ik ben eenmalig heel erg bad gegaan op wiet. Waarnaar ik mij 8-10 dagen angstig heb gevoeld. Sinds dien ben ik eigenlijk steeds 'bang' dat ik het weer krijg. Met de keta kreeg ik er een mini moment mee, maar dit was ik al snel weer vergeten. Hebben jullie misschien tips om over deze 'angst' heen te komen? Ik rook ondertussen wel weer wiet, alleen in t weekend. Heb wel in de planning om dit maandelijks te maken.