Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC vs. 4FMP?

XTC vs. 4FMP?

23 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wizky zei:
Klopt het dat 4fmp kortere werking heeft dan xtc ? (en heeft het zin om bij te pakken om langere werking te ervaren?)
Klik om te vergroten...
4-FA werkt juist langer dan MDMA. Bijpakken kan maar dan weet je zeker dat je die nacht niet gaat slapen. De meesten hebben al moeite om na 1 enkele dosis te slapen met 4-FA, met bijpakken weet je zeker dat je niet gaat slapen dus.

4-FA is wel echt anders hoor dan MDMA. Het zit een beetje tussen pep en MDMA in, persoonlijk vind ik het meer op pep lijken met een heel klein vleugje MDMA. Persoonlijk vind ik 4-FA ook minder intens dan zowel pep als MDMA, om die reden ben ik er niet heel enthousiast over. Voor anderen is dat juist de reden om het te gebruiken.

De euforie met 4-FA is er wel maar lijkt meer op die van pep en is echt veel minder intens dan die van MDMA. Verder is de verbondenheid zoals je met MDMA ervaart zo goed als afwezig.
W
WizkyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Had begrepen dat 4fmp zo'n 4 a 5 uur duurt, en xtc werkt vaak rond de 5 of 6 uur ? Maar dat is dus niet het geval ?

Nou is combineren dus niet aan te raden omdat dit aanzienelijk de schade verhoogt in de hersenen, heeft dit te maken met de hoeveel mdma(of xtc) die je bijpakt ? dus wordt dit risico verminderd wanneer je bijv. een kwart of een halve xtc pil combineert met 1 pil 4fmp ipv een hele xtc pil bijnemen ?
t
tripjesssLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: XTC vs. 4FMP

Ik vind het persoonlijk niet zo fijn.... 4 haalt bij mij ook het effect weg van de xtc, net als pep. Maar na elkaar gebruiken vind ik top op een feest qua energie.
E
EKSTASIELid
01-01-2024, 00:00
#4
Neem aan dat het wel uitmaakt ja, persoonlijk merk ik dat als ik na 4FMP aan de x ga heb ik meestal al genoeg aan 1 a 2 kwartjes.

Goude combi imo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."