#1
4-FA werkt juist langer dan MDMA. Bijpakken kan maar dan weet je zeker dat je die nacht niet gaat slapen. De meesten hebben al moeite om na 1 enkele dosis te slapen met 4-FA, met bijpakken weet je zeker dat je niet gaat slapen dus.Wizky zei:Klopt het dat 4fmp kortere werking heeft dan xtc ? (en heeft het zin om bij te pakken om langere werking te ervaren?)
4-FA is wel echt anders hoor dan MDMA. Het zit een beetje tussen pep en MDMA in, persoonlijk vind ik het meer op pep lijken met een heel klein vleugje MDMA. Persoonlijk vind ik 4-FA ook minder intens dan zowel pep als MDMA, om die reden ben ik er niet heel enthousiast over. Voor anderen is dat juist de reden om het te gebruiken.
De euforie met 4-FA is er wel maar lijkt meer op die van pep en is echt veel minder intens dan die van MDMA. Verder is de verbondenheid zoals je met MDMA ervaart zo goed als afwezig.