Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB & Antipschychotica / antidepressiva

GHB & Antipschychotica / antidepressiva

4 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
suifduifLid
01-01-2024, 00:00
#1
Yo! Ik vroeg me af of ik met mijn medicatie (Seroquel 25mg) ook GHB kon gebruiken.
Ik heb wat geexperimenteerd met coke en speed en kreeg daarna gelijk een epileptische aanval :cry:
Ik heb het nu al een hele lange tijd geaccepteerd dat ik nooit meer zou kunnen trippen, maar ik vroeg me toch af, heeft een van jullie ervaring met seroquel en/of epileptie en GHB?
En anders, wat valt er wel nog te gebruiken met deze combinatie?
A
AlbatrossLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je krijgt sequel denk ik om je te helpen met je psychische gesteldheid, het is sws niet slim om uberhaupt drugs te gebruiken.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik heb ook al jaaaren quatiapine/seroquel in mn bloed, maar ik kan gewoon trippen, ghb werkt(volgens mij sterker), alcohol doet het beter en speed weer wat anders.

sommige drugs voelen wel anders aan, of je dosering wijkt af van wat anderen nodig hebben. wat natuurlijk een grote rol speelt is hoelang je al quetiapine gebruikt, en in welke dosering.

ik gebruik bijvoorbeeld al zo'n 10+ jaar 200mg per dag. dan is je lijf en geest er echt al wel aan gewend.

Je kan alle drugs voorzichtig proberen. met name alcohol heeft een flinke wisselwerking, maar andere middelen kunnen ook anders werken. en pas op met grape-fruit(-sap) ? (die snap ik zelf nog steeds niet)
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#4
suifduif zei:
Ik heb wat geexperimenteerd met coke en speed en kreeg daarna gelijk een epileptische aanval
Klik om te vergroten...

Als je antipsychotica slikt en epileptische aanvallen krijgt van drugs zou ik het lekker laten in z'n geheel... Drugs zal bij jou sterker dan bij een 'gezond' persoon zorgen voor een risico op lichamelijke én geestelijke problemen. Maar als je toch zo eigenwijs bent zou ik heel voorzichtig zijn met de dosis en zorgen dat je de eerste keer in een veilige omgeving bent.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Waarschijnlijk ga je je toch niet aan de adviezen houden van de hierboven staande leden maar ik zou het ook gewoon niet meer doen. Maar omdat het bloed gaat waar het niet kruipen kan. Ik zou met een kwart dosering beginnen wat normaal is om te kijken hoe je reageert.

Narayani zei:
suifduif zei:
Ik heb wat geexperimenteerd met coke en speed en kreeg daarna gelijk een epileptische aanval
Klik om te vergroten...

Als je antipsychotica slikt en epileptische aanvallen krijgt van drugs zou ik het lekker laten in z'n geheel... Drugs zal bij jou sterker dan bij een 'gezond' persoon zorgen voor een risico op lichamelijke én geestelijke problemen. Maar als je toch zo eigenwijs bent zou ik heel voorzichtig zijn met de dosis en zorgen dat je de eerste keer in een veilige omgeving bent.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."