Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXTC / 4-F

XTC / 4-F

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik combineer eigenlijk nooit drugs (behalve keta). Toch lijkt me dit een super gave ervaring, ik had gelezen dat dit een gouden combinatie moest zijn. Ook heb ik gelezen dat het alleen niet al te best is voor je hersenen. Ik houd mij aan de 3 maanden regel (met uitzondering 2X per jaar 2 maand) ik zit meestal rond een halve tot maximaal hele pil. Ik ga namelijk al erg hard op een halve en bij een hele hangen m'n kaken er eigenlijk los aan. Zou het verstandig zijn om deze combinatie een keer te proberen? Stel dat ik het probeer, krijg ik daarna niet dat ik xtc zonder 4-F niet meer leuk vind?
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#2
Zou het niet doen. Het is niet goed voor je brein en vind de combi eigenlijk helemaal niet chill, geen toegevoegde waarde. Sowieso 2 uppers combineren is niet echt aan te raden. Het een is al leuk genoeg zonder het ander.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat deze gast zegt :)

benniesmitters zei:
Zou het niet doen. Het is niet goed voor je brein en vind de combi eigenlijk helemaal niet chill, geen toegevoegde waarde. Sowieso 2 uppers combineren is niet echt aan te raden. Het een is al leuk genoeg zonder het ander.
Klik om te vergroten...
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je zegt het zelf al, verstandig is het zeker niet. Vooral als je al hard gaat op een dosering X, kan een beetje 4-FA dat nog veel harder maken. Veel harder betekend niet persé leuker.
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weet ik dat ook weer. In elk geval, ik ga binnenkort voor het eerst 4-F proberen. Geld voor dit middel dezelfde regel als bij xtc? Ik heb me nog niet echt verdiept in 4-F, moet ik nog even gaan doen. Zijn er nog tips?
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#6
Welke regel bedoel je? Maar ja je kan het redelijk hetzelfde als x behandelen. Denk dat er ook niet echt tips zijn. Gebruik zelf bijna geen 4F omdat ik het niet heel chill vind maar hoor van andere dat je een beetje moet spelen met hoeveel je neemt. Er schijnt een bepaalde sweetspot te zijn, dat je veel euforie enzo hebt, maar naarmate de dosis hoger word dit minder schijnt te zijn.. Zelf (nog) niet ervaren en vind het eigenlijk elke keer een beetje tegenvallen. Vind het op xtc lijken maar dan met irritante tintelingen.
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Combi is inderdaad niet zo goed voor je hersenen, zou het ook maar achterwege laten. Beide zijn op zichzelf al leuk genoeg.

Toevallig nog 4-FA gedaan dit weekend, i.c.m. 2C-B. Is een erg leuke combi die ik je veel meer kan aanraden dan XTC en 4-FA :wink:. De 2C-B maakt het net even iets vetter, je bent net wat meer euforisch en de lichtshow van een stage is dan ook met je ogen dicht erg leuk. :tearsofjoy:
s
spongecolaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik ga eerst nog beide even apart proberen. Ik heb in de planning om 4-fmp bij vive le frenchcore te doen. 2-cb eerst ergens in een rustige setting. Ik heb al wel eerder ervaring met trippen, Truffels meerdere keren en salvia 1 keer.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."