Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMeerdaags festival 4fmp en mdma advies

Meerdaags festival 4fmp en mdma advies

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
lotus420Lid
01-01-2024, 00:00
Hi mensen,

Ik ben net nieuw op dit forum en ben net begonnen met het ontdekken van drugs. Ik heb 1,5 maand geleden voor het eerst 4fmp gedaan. Dit vond ik heel leuk en wil het binnenkort op een meerdaags festival opnieuw doen. Ook wil ik op dit festival mdma proberen (kristal). Omdat ik nog niet zoveel ervaring heb weet ik niet op welke avonden ik voor welk middel ga. Ik wil van de 3 avonden 1 avond niks gebruiken (de eerste of laatste avond?)
Eerst de M of eerst de 4f? Het middel dat je op de 2de dag neemt zal sws minder sterk binnenkomen.
Zijn er mensen die advies hebben? Ervaring met deze situatie?

Alvast bedankt
mazzel
M
MeejheMLid
4-Fluoro Amfetamine en (L-D) Amfetamine sulfaat werk gedeeltelijk op dezelfde neurotransmitters. dat overlapt elkaar behoorlijk. voor maximaal effect dus een slechte combinatie.

Mij lijkt het advies bij xtc gebruik goed te starten met een dosering die bij je bouw en geslacht past. De ideale dosering staat al zo vaak uitgelegd in zoveel topics dat ik nu niets nieuws kan toevoegen.
l
lotus420Lid
MeejheM zei:
4-Fluoro Amfetamine en (L-D) Amfetamine sulfaat werk gedeeltelijk op dezelfde neurotransmitters. dat overlapt elkaar behoorlijk. voor maximaal effect dus een slechte combinatie.

Mij lijkt het advies bij xtc gebruik goed te starten met een dosering die bij je bouw en geslacht past. De ideale dosering staat al zo vaak uitgelegd in zoveel topics dat ik nu niets nieuws kan toevoegen.
Klik om te vergroten...

Thnx, waarschijnlijk wordt het zaterdag mdma en de dag erna 4f. Dit omdat ik mdma voor de eerste keer doe en het daarom zo optimaal mogelijk wil ervaren.
Ik ben wel benieuwd of de 4f de dag erna erg tegen gaat vallen. Het speedy effect van 4f zal ik waarschijnlijk wel voelen maar die euforie rush wat minder. Am i right?
cheers
B
BobsacamanoLid
Ik zou lekker de 4f laten zitten. Vorige week was ik op een 4 daags festival en 2 vrienden van me hadden op avond 3 6-APB gedaan (werking bijna hetzelfde als XTC) en ondanks mijn adviezen gooiden ze er de dag erna 4fmp in.

Vet verbaasd dat het niet werkte :confused: oftewel voor niks meer troep in je lijf gegooid.

lotus420 zei:
MeejheM zei:

Klik om te vergroten...

Thnx, waarschijnlijk wordt het zaterdag mdma en de dag erna 4f. Dit omdat ik mdma voor de eerste keer doe en het daarom zo optimaal mogelijk wil ervaren.
Ik ben wel benieuwd of de 4f de dag erna erg tegen gaat vallen. Het speedy effect van 4f zal ik waarschijnlijk wel voelen maar die euforie rush wat minder. Am i right?
cheers
Klik om te vergroten...
M
MeejheMLid
Dat 4fluor ongeveer meteen zijn werking begint te verliezen is me ook opgevallen, sneller nog dan MDMA in mijn beleving.

Speed kun je trouwens wel zo vaak gebruiken als je wilt. Qua werking dan, niet voor je gezondheid.
a
anhaedraLid
In mijn ervaring is het gebruik van XTC en aanverwante middelen op opeenvolgende dagen echt killing voor je dip. Anders gezegd: het verschil tussen wel een dip en nagenoeg geen dip.

Ik zou de 2e dag iets anders pakken, pep of zo (op tijd innemen...)
B
BobsacamanoLid
Pep blijft wel gewoon werken inderdaad. Pep heb ik eigenlijk 4 dagen lang gebruikt maar dan meer als wakker wordt middeltje :P Niet lijn na lijn na lijn.

anhaedra zei:
In mijn ervaring is het gebruik van XTC en aanverwante middelen op opeenvolgende dagen echt killing voor je dip. Anders gezegd: het verschil tussen wel een dip en nagenoeg geen dip.

Ik zou de 2e dag iets anders pakken, pep of zo (op tijd innemen...)
Klik om te vergroten...
b
benniesmittersLid
Zal ook de 4f laten zitten. Eerst m en dan 4f ga je de 4f niet goed voelen. Andersom ga je de m niet optimaal voelen. Persoonlijk vind ik m veel leuker dan 4f dus is voor mij de keuze snel gemaakt. Dus zou de eerste dag dat je van plan bent te gebruiken lekker aan de mdma gaan. Daarna misschien speed of coke, eventueel met ghb. Maar let wel op als je gaat combineren met ghb, omdat pep de g wat onderdrukt. Gewoon voorzichtig doseren en 4 uur wachten voordat je weer ghb gaat bijdoseren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."