Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpzoek naar wat nieuws

Opzoek naar wat nieuws

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
P
Peppi en CokiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat voor omgeving? Thuis met vrienden, tijdens het uitgaan...?

Ikzelf vind 4-FA wel leuk voor op festivals, heeft een erg lange nastimulatie waardoor je urenlang door kan gaan (of wakker ligt, als je te laat inneemt... :rolleyes: ). Is ook erg makkelijk online te krijgen via RC shops (research chemicals, andere benaming voor designer drugs). Via het forum mogen we natuurlijk niet zeggen hoe en wat, maar zoals met heel veel zaken in het leven kan Google je een stuk verder helpen :)
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je zou kratom kunnen proberen, als downers/opiaten je aantrekken. Gewoon verkrijgbaar bij een smartshop. Niet het meest sterke spul, maar ik vond het toch elke keer weer leuk. :)
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kijk hier hebben we wat aan :grin:

Even een aanvulling op de post hierboven.

Ik vind de ietwat minder krachtige uppers ook erg leuk. Een avondje ethylphenidate is bijvoorbeeld echt een aanrader samen met wat vrienden lekker thuis met paar six packs. Je lult je eigen oren van de kop en die van je vrienden. Succes gegarandeerd.
K
KadaverduifLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bedankt voor alle tips!!

Het vinden van RC drugs is inderdaad makkelijker dan verwacht.
Heb gelijk een pakketje ethylphenidate en 4-FA besteld, die moeten binnekort in de brievenbus liggen.
Ik ben wel van plan het buiten te doen maar ik neem aan dat dat niet een heel groot probleem is..?
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lees eens over de set&setting, dan weet je genoeg.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Een beetje late reactie maar;

Misschien vinden julie ghb wel wat? Ik zelf raad deze drug wel aan met een (seks)partner. Zonder een partner doe ik de drug eigenlijk niet. Doe deze drug maar overigens eens in de 3 á 6 maanden.

Voor de rest zal ik toch naar benzo's gaan kijken of misschien iets van oxycodon? Ik vond oxycodon /oxycontin erg lekker alleen ik waag me er niet echt aan. Ik snap waarom opiaten fijn zijn en ik heb er een zwak voor naar tweemalig gebruik. Eens in het half jaar / jaar is dan wel goed voor mij.

4-fa vind ik persoonlijk matig.
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nogal een lege vraag dit.

Punt 1 wat heb je al gebruikt. Ik weet niet wat nieuw is voor je.

Punt 2 wat vinden jullie leuk om te doen? Psychedelische drugs, uppers, downers, opiaten enz.

Punt 3 je kan alle designer drugs redelijk makkelijk krijgen met een beetje speur werk daar mogen we geen tips over geven ivm de forum regels.
K
KadaverduifLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beste leden,

Ik en een paar vrienden van mij zijn al een geruime tijd opzoek naar een nieuw soort drugs om te proberen. Nou heb ik al meerdere reports gelezen over nieuwe soorten designer drugs e.d maar de drugs die mij t meeste aanspraken zijn meestal zeer moeilijk verkrijgbaar. (Vandaar mijn vraag)

Hebben jullie misschien wat (interresante) suggesties over drugs soorten die ook niet al te moeilijk verkrijgbaar zijn?

Alvast bedankt!! :grin:
K
KadaverduifLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bobsacamano zei:
Nogal een lege vraag dit.

Punt 1 wat heb je al gebruikt. Ik weet niet wat nieuw is voor je.

Punt 2 wat vinden jullie leuk om te doen? Psychedelische drugs, uppers, downers, opiaten enz.

Punt 3 je kan alle designer drugs redelijk makkelijk krijgen met een beetje speur werk daar mogen we geen tips over geven ivm de forum regels.
Klik om te vergroten...

Excuses voor het slecht opbouwen van de vraag, het is voor het eerst dat ik een bericht plaats op het forum duss vandaar..

We zijn vooral opzoek naar uppers en/of downers. De psychedelische drugs waag ik mij nog niet aan, aangezien ik denk dat ik daar nog niet klaar voor ben. Opiaten lijken me ook leuk maar daar heb ik al vaak naar gezocht, maar dat was vaak (jammer genoeg :cry: ) zonder resultaat..

De soorten drugs die ik al heb gebruikt zijn: Wiet, Hasj, Truffels, Salvia, Cocaïne, Speed, XTC, MDMA, Ketamine, Methamfetamine, Crack.

Ik hoop hiermee genoeg informatie te hebben gegeven, als er nog wat mist dan hoor ik het wel :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."