#1
Hallo beste mensen.
Bestaat er een drug of een middel waardoor je geen pijn meer van voelt??
Gewoon kwa pijn als je hard valt of een harde stoot of trap krijgt dat je dat niet voelt.
Bestaat er een drug of een middel waardoor je geen pijn meer van voelt??
Gewoon kwa pijn als je hard valt of een harde stoot of trap krijgt dat je dat niet voelt.
.