Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnstervelijke drug

Onstervelijke drug

10 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo beste mensen.
Bestaat er een drug of een middel waardoor je geen pijn meer van voelt??
Gewoon kwa pijn als je hard valt of een harde stoot of trap krijgt dat je dat niet voelt.
l
losbanditasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja natuurlijk zijn die er. Hoe denk je anders dat je kies wordt getrokken bij de tandarts of een keizersnede wordt gemaakt voor een bevalling.

Zou hier even verder kijken https://nl.wikipedia.org/wiki/Anesthesie
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
De gebruikelijke pijnstillers, denk bijvoorbeeld aan opiaten zorgen er vooral voor dat je de pijn als minder aanwezig en irritant ervaart, maar je voelt het dus nog wel.

Drugs waarbij je echt totaal geen pijn meer voelt zijn meestal zo dat je er meteen out van gaat of daar flink tegenaan zit.

Ik heb vroeger wel eens kiezen moeten laten trekken en later een implantaat moeten laten zetten. Ik kan zeggen dat je met zo'n locale verdoving nog steeds wel pijn voelt, maar het komt minder binnen ofzo. Maar echt totaal de pijnprikkel wegnemen deed het zeker niet. Maar het helpt wel want het is dragelijk, wanneer zo'n lokaal verdoofmiddel dan uitwerkt merk je pas echt hoeveel pijn het eigenlijk doet.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
Onstervelijke :'(
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hebt ook rode Van Dale. Wel een dikke pil maar als je er doorheen kunt bijten is je woordenschat en vermogen tot spellen een flink percentage gesterkt.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Keta keta keta :rock: .
En de opiaten natuurlijk.
Ondhoud wel dat geen pijn voelen niet inhoud dat je onstervelijk bent.
Zou wel gaaf zijn :rockband:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Paracetamol werkt ook...
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Benzoboss zei:
Keta keta keta :rock: .
En de opiaten natuurlijk.
Ondhoud wel dat geen pijn voelen niet inhoud dat je onstervelijk bent.
Zou wel gaaf zijn :rockband:
Klik om te vergroten...

Ja weet ik maar wist niet hoe ik de titel anders moest noemen maar anyway bestaat er een drugs of een middel waar je een paar uur ff geen pijn meer van voelt??
M
Mehmet189Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Dunnetjess33 zei:
Paracetamol werkt ook...
Klik om te vergroten...

Overdossis paracetamol nemen?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mehmet189 zei:
Dunnetjess33 zei:
Paracetamol werkt ook...
Klik om te vergroten...

Overdossis paracetamol nemen?
Klik om te vergroten...

Als je niets geeft om je lichaam en organen... doen ja.. (NOT!)

Maar nee als je zo ver in coma bent o.i.d en geen pijn voelt is het de medicatie die je krijgt in het ziekenhuis. Ik had door een opiaat i.c.m andere stofjes geen pijn gevoel meer , anders hadden ze bepaalde dingen nooit kunnen uitvoeren....

Waarom wil je dit überhaupt / vanwaar deze wens ?
Vind het een aparte vraag namelijk..

Edit NVM
Dag Mehmet..
a
autysdLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik zag oorlogspeelfilms, waar soldaten met een been eraf, lachend op de branchard werden afgevoerd, omdat ze net waren volgespoten met morphine
realistisch ? geen idee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."