Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsalles schiet meteen door naar mijn keel.

alles schiet meteen door naar mijn keel.

15 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
l
lotske1984-Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Of het product te lang late droge..
2
2c-TommyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Exceptional Insight zei:
Drip is er altijd en iedereen heeft het. Als je er niet tegen kunt, moet je niet snuiven.
Klik om te vergroten...

Als ik gewoon een sleutelpuntje pep snuif 5-10 mg ofzo en dat al in mijn keel gaat zitten is zeker niet bij iedereen. Na veel hoeveelheden misschien maar niet na zo'n beetje.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#3
Is die neus spray een zoutoplossing? Iets als fluticason , zou anders een alternatief vragen aan arts. Maar je hebt geen wondjes in de neus doordat het zo droog is soms ?

En je kan (de meeste of allemaal dacht ik) 2c's prima oraal nemen. Is ook beter voor je gebit.

Misschien is snuiven gewoon niet "the way to" voor je.
2
2c-TommyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tijdloos zei:
Is die neus spray een zoutoplossing? Iets als fluticason , zou anders een alternatief vragen aan arts. Maar je hebt geen wondjes in de neus doordat het zo droog is soms ?

En je kan (de meeste of allemaal dacht ik) 2c's prima oraal nemen. Is ook beter voor je gebit.

Misschien is snuiven gewoon niet "the way to" voor je.
Klik om te vergroten...

Misschien neusspray met zoutoplossing proberen ja. Ik heb verder geen wondjes nee. 2c doe ik normaal ook gewoon oraal maar doe het soms nassaal puur door de snelle werking.

Misschien is snuiven idd niet voor mij weggelegd.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Drip hoort er gewoon bij met snuiven inderdaad, zul je moeten leren accepteren als je graag snuift. Ik vind de drip vaak niet heel lekker, maar kan me er verder nooit echt aan storen.
2
2c-TommyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oke ik wist niet dat dit standaard was. Ik zal er maar aan moeten wennen of toch gewoon bommetjes. Dank voor jullie antwoorden.
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#7
de structuur van je poeder, afmetingen van je buisje en hoe hard je snuift maakt wel verschil. je wil natuurlijk je poeder bij je slijmvliezen hebben, niet voorin je neus of in je keel.

ketamine vind ik zelf trouwens wel lekker smaken in de keel op de een of andere manier.

bommetjes maken is wel de ultieme oplossing, die gaan in een keel langs je smaakpapillen. ook doseren vooraf is bij bijvoorbeeld ketamine ook wel handig.

de dosering bij ketamine moet je wel wat opkrikken als je het oraal neemt in plaats van snuiven, pep trouwens ook.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Pep ook ? Gebruikte het niet vaak maar voor mijn gevoel maakte het niet uit in effect. Alleen leek het langer te werken oraal kon ook aan de dosis liggen toen.

Bioavailability :

Holding under tongue provides the most efficient route. Make sure it's at least 20 minutes, just do it on the drive there, that's what I do when I'm going out.

Snorting is about 85% I think, eating is like 65%, but is much smoother.
Klik om te vergroten...
K
Kimi100Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Oeps, ik snuif blijkbaar te hard dan.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#10
Is te hard snuiven überhaupt mogelijk? :openmouth:
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
benniesmitters zei:
Is te hard snuiven überhaupt mogelijk? :openmouth:
Klik om te vergroten...
Ja hoor, snuif maar eens een laagje water uit je hand. Alles wat je weer uit kunt spugen is in ieder geval niet in je neusslijmvlies blijven hangen/opgenomen.
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hmm nooit echt bij stil gestaan... Ga dr op letten de volgende keer
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Drip is er altijd en iedereen heeft het. Als je er niet tegen kunt, moet je niet snuiven.
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#14
Welkom!

Snuif je het erg hard op ? Of een erg lege neus altijd ? Anders is dit eerder iets voor een KNO arts.

Misschien heeft iemand anders dit ook hier.
Zelf nooit last van gehad maar ik snuif zelden
2
2c-TommyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hallo ik zit toch wel met een klein probleempje.


Sinds maart dit jaar gebruik ik na een lange droogte weer hard drugs. Elk weekend gebruik ik wel wat maar niet echt veel. Het gaat om de middelen: pep,3f-a en ketamine. Ook een paar keer coke gedaan en af en toe ook 2c-e. Allemaal nassaal gedaan. Nu is het probleem dat alles meteen of iets later(al bij de eerste snuif) mijn keel in schiet(gedeeltelijk). Het blijft ook vaak hangen. Heb echt van alles geprobeerd met buisje,sleutelpunt,hard,zacht maakt nie uit het schiet mijn keel in. Op het begin vond ik het niet zo erg want het had een beetje een vieze smaak maar nu word ik gewoon echt misselijk. Vooral bij ketamine wordt de trip best wel verpest door die vreselijke drip in mijn keel.

Ik weet dat je ook bommetjes kunt maken maar dat duurt te lang en is ook zonde omdat je meer moet gebruiken.

Komt dit bekend voor en zijn er oplossingen hiervoor?
2
2c-TommyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Tijdloos zei:
Welkom!

Snuif je het erg hard op ? Of een erg lege neus altijd ? Anders is dit eerder iets voor een KNO arts.

Misschien heeft iemand anders dit ook hier.
Zelf nooit last van gehad maar ik snuif zelden
Klik om te vergroten...

Heb zacht ook geprobeerd ook buisje beetje tegen de binnenkant van mijn neus aan gedrukt. Moet wel zeggen dat mijn neus altijd een beetje verstopt zit maar niet verkouden of dat ik er niet door kan ademen. Als mijn neus echt heel verstopt zit gebruik ik wel eens neuspray maar ook die schiet mijn keel in.

Ik merk het effect wel hoor dus het blijft wel degelijk iets zitten.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."