Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi, ik ga ook naar WAE weekender. Ik weet niet of je er veel aan zult hebben maar dit iig is afhankelijk van de timetable mijn globale drugsplanning voor het weekend. Vrijdag: Beetje chillen op de camping, waarschijnlijk met wat lachgas/2cb. Savonds is nog niet zo'n bijzonder lineup dus lekker aan het bier. En natuurlijk pilswerpen naar Ronnie flex :P. Zaterdag: Dit is naar mijn mening de beste dag. Tijdens festval XTC en Pep Tijdens after Lachgas en heel misschien keta. Zondag: Op festival 4fa en Pep Tijdens after Lachgas en heel misschien keta. Naar mijn mening hoeft het niet zo zeer heel slecht te zijn meerdere verschillende drugs in 1 weekend te nemen zolang je er maar verstandig mee omgaat. Ook zullen zover ik weet drugs als 2cb en keta geen extra lichamelijk schadelijk effecten hebben als je ze combineert met drugs als xtc of 4fa. Maar verbeter me alsjeblieft als ik er volledig naast zit. Maar het belangrijkste is om vooral lekker genieten =D Het gaat zoals het er nu naar uit ziet een heerlijk weekend worden."