Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSlecht gaan op alles ?!?!

Slecht gaan op alles ?!?!

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Teveel drugs=kotsen, te vaak drugs = kotsen. Dus te vaak EN teveel = kots+kots...
S
Shaggie078Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo ik ben al een hele tijd geleden slecht gegaan op xtc ik begon anderhalf jaar terug voor de eerste keer aan xtc. Was groot sucess en zo daarna nog een paar keer geslikt nou ben ik een maand of 2 geleden voor de eerste keer gaan kotsen van xtc het xtc gebruik in mijn vriendengroep is erg hoog 1 keer in de 2 weken en dan 3 Pille per persoon. Dan ga je automatisch mee doen maar ik ben nu echt al een paar keer fout gegaan op xtc waar door ik moest overgeven. Ik had bepaalde manieren getest om te kijken waardoor het kwam alleen ik reageerde slecht en me vrienden wel goed. Dus had besloten om helemaal te kappen met xtc. Nou heb ik een tijdje terug voor de eerste keer een lijntje speed genomen en ging goed. Nou heb ik gister over dag een best dikkelijn genomen en 2 uur later nog een beetje bij genomen. Toen hebben we savonds nog andere speed gekregen en heb daar ook nog wat van op. Na een paar was allebei erg sterke speed heb over de hele dag iets minder dan 1 gram op. Alleen moest ik hier van ook overgeven en een tijdje terug ook van de truffels overgeven. Ik heb wel een bloedziekte hemofolie dus als ik een wondje heb stolt het minder snel waardoor het langer bloed dus dunner bloed heb dan een normaal persoon. Slikte 5 weken terug ook medicijnen maar ben daar toen mee gestopt. Iemand enig idee hoe dit kan komen. Van de xtc snap ik wel dat ik slecht ging omdat er online staat dat je het best 1 keer in de 3 maanden kan gebruiken maar bij ons wel echt veel te veel was. Voor de rest wel meerdere keren geblowt maar geen andere drugs.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Shaggie078 zei:
Na een paar was allebei erg sterke speed heb over de hele dag iets minder dan 1 gram op.
Klik om te vergroten...
Een gram speed op een avond nemen en dan verbaasd zijn dat je er slecht op gaat. Een gram speed is veel te veel man... Misschien moet je je eerst inlezen voordat je gaat gebruiken, ipv achteraf.
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#4
Als je plotseling op allerlei verschillende manieren 'slecht' gaat, kan het een signaal van je lichaam zijn om het misschien eens wat rustiger aan te gaan doen.

Zoals je zelf al zegt is het XTC gebruik veel én vaak. Uitgaand van een normale dosis van 1 - 1,5 mg per kg lichaamsgewicht, zit je daar met drie pillen flink overheen. Niet alleen put de frequentie je serotonine uit, maar stop je meermaals een behoorlijke hoeveelheid troep in je maag. Diezelfde maag en darmen zijn overigens zeer gevoelig voor serotonine, dus dat verklaart ook de misselijkheid en overgeven. Daarnaast kan ik me voorstellen dat je na drie pillen de volgende dag ook niet lekker (lees: gezond) en veel eet. Dit is op meerdere manieren een aanslag op je lichaam. (Voedingsstoffen, reserves aanvullen, gevulde maag tegen misselijkheid etc.)

Wat de speed betreft zou ik zeggen dat je na 1 gram, verspreid over een hele dag, ook een soortgelijke situatie als hierboven oploopt: Je eetlust is weg, bent de hele dag druk in de weer en slaapt slecht.

Van truffels heb ik zelf nog nooit overgegeven, maar ik herken de misselijkheid wel. Zeker als je omwille van het beste effect de hele dag niets hebt gegeten. Het is ook een vaker voorkomende combi van het opkomende effect, de draaierigheid en visuele veranderingen van je omgeving die zorgt voor misselijkheid.

Hoe snel iemand overgeeft is trouwens ook per persoon verschillend, en ik heb er zelf nauwelijks last van: Alcohol kan me laten kotsen, van uppers ga ik meestal eerst een bruine trui breien...
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#5
Inderdaad bijna een hele gram pep over 1 dag voelt sowieso niet gezond aan op je lichaam.

Xtc gebruik lijkt me ook al niet verstandig als je met vrienden meedoet die 3 pillen om de 2 weken binnengooien. Lijkt me volkomen normaal dan dat je gaat overgeven.

Leer verantwoord omgaan met de drugs die je neemt. Op drugsforum kan je jou daar zeker genoeg over inlezen en ga nie klakkeloos het gebruik/gedrag van vrienden kopieren.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat latere reactie maar een gram pep....hoogste dosis was ooit 0.4 gr op een hele nacht. Laatste keer dat ik dat deed.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."