Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"De Dunne zei: Hoe lang voor je wil gaan slapen slik jij je xtc? Als je bv om 22.00 nog xtc neemt kun je niet een paar uur later om 00.00 of 01.00 al slapen. Dat hoort nou eenmaal bij een upper. Ook is je dosering van belang. Hoe meer je slikt hoe langer je wakker bent. Als jij je aan een normale dosering houdt zou je toch een uur of 6 tot 8 na gebruik moeten kunnen slapen. Xtc is, zoals hierboven al gemeld, juist een van de uppers waar je het minst lang wakker van ligt. Ga je aan bv speed dan kun je die tijd na gebruik minstens verdubbelen tot je kunt slapen. En geen dip na drugs gebruik is voor de meesten een utopie. Dip en naweeën horen nou eenmaal bij drugsgebruik. Klik om te vergroten... Nou ik heb 2 en half jaar speed gebruikt, ik was vaak ook best wel een extreme gebruiker waar ik nu spijt van heb ( denk aan een paar gr op een avond ) en ik heb nooit kunnen slapen tot mijn laatste periode, toen at en sliep ik gewoon op de speed. Maar van xtc/mdma heb ik nooit kunnen slapen ( speed trouwens ook niet op laatste periode na dus ) en heb ik me altijd brak als f*ck door gevoeld en maar awkward voelen als je dan tussen mensen bent door slaap te kort en stoffen te kort.. Ik heb de diagnose pdd nos en ADHD ( wat voor mij persoonlijk niet veel betekent ) maar ik vraag me af of het daar mee te maken zou kunnen hebben, ik werd wel altijd rustig van xtc en speed ( alle uppers dus ) en van alcohol en ghb kan ik lam of druk worden. En oxazepam/diazepam slikken naderhand heeft voor mij dus helemaal geen zin gehad om te kunnen slapen.. Nogmaals na xtc/mdma/speed heb ik nooit kunnen slapen tot de avond er na, ook al lig ik de hele dag in bed het lukt me gewoon niet. ( Is hier trouwens evt een oplossing voor? Ik heb al meerdere dingen geprobeerd, waaronder f rennen, honing met melk drinken, banaan eten, melatonine, oxazepam/diazepam, 5htp, vitamines denk aan multivitamine drinks of pilletjes/capsues van bijv kruidvat, gewoon heel lang stil liggen en proberen te slapen maar het lukt gewoon niet ) Bedankt voor het reageren. Met vriendelijke groet Kadaver PS de tijd maakt voor mij niks uit, ik heb wel eens overdag xtc geslikt en kon ik tot de avond er na nog niet slapen, heb veel verschillende tijden gehad dus dat maakt voor mij geen verschil. En die dip maakt niet veel uit"
"Even snel een vraagje, hoe zit het met het effect van 6apb/benzofury? En de na wëeen/dip? Wat voel je er wel en niet van? Kan je erop slapen of niet? Ben er namelijk achter gekomen dat dit extreem makkelijk verkrijgbaar is Mvg Kadaver"
"Tripreport : Ik ben vanavond begonnen met fristi vodka ( wat heel vies klinkt maar verbazend lekker is ) En een van mijn maten kwam op het idee truffels te gaan halen ( wat ik zelf niet heb gebruikt omdat ik niet tegen psychedelics kan ) Dus heb ik gevraagd in die headshop wat hij voor uppers had, nou heb ik een drankje gekregen met iets van leguana of hoe je het schrijft, wat een booster zou moeten zijn dus heb ik die gepakt samen met iets dat stargate ressurection heette. Nou heb ik het samen gepakt je mocht maximaal 4 capsules pakken en er zaten 6 in, nou ben ik begonnen met 4, niks gevoeld het eerste uur dus dacht ik ik pak me die andere 2 ook nog wat ik vervolgens ook heb gedaan. Nou ik heb buikpijn gekregen en heb geluk dat we wc papier bij ons hadden want heb een paar keer in het bos moeten poepen.. ( sorry voor deze details ) En vervolgens heeft het gevoel 1a2 uur geduurd wat voelde alsof xtc insloeg, nou het eerste kwartier - half uur is fijn maar vervolgens duurde het te lang.. Ben nu een paar uur later en het enigste wat ik merk ik is dat ik niet kan slapen en een beetje vaag ben. Wat in die capsules/pillen stargate ressurection zou moeten zitten is iets van vitamine b12 en caffeine, en nog allemal natuurlijke stoffen omdat die man zei dat het allemaal op natuurlijke basis was. Maar heb flinke buikpijn gehad hiervan en heel erg vaak na toilet geweest toen eenmaal thuis. Heb nagevraagd voor 3mmc, wat ze dus niet hadden omdat die man geen research chemicals deed verkopen. Mvg Kadaver"
"Oke ik heb een beetje research gedaan, ik vind hier maar 1 topic over die na mijn mening niet erg duidelijk is. Nou heb heeft iemand die ik ken 2 en half jaar tot 3 jaar geleden vaker Hulk gebruikt, een vloeibaar groen drankje in een buisje met een hulk sticker erop, als ik me niet vergis is dit een cocktail/mix van verschillende drugs, GHB MDMA en speed(amfetamine). Nu heeft die het laatst weer uit kunnen halen en heeft meteen 3 flesjes ingeslagen, nu vraag ik me af wat hier bekend over is aangezien ik vrijwel niks hierover tegenkom op het web en ik veel mensen erover heb horen praten in mijn regio. Ik zou graag een foto erbij zetten maar volgens mij is dit tegen de regels."
"Psychedelibee zei: Waarom zou je zoiets willen gebruiken? Koop gewoon je drugs los en combineer zelf, dan weet je tenminste ook nog wat je binnen krijgt. Ik snap oprecht het nut niet van dit soort drankjes, maar ligt misschien aan mij. Klik om te vergroten... Ik snap het punt, maar dit is geen antwoord op de vraag die ik gesteld heb. En ik denk zelf als je niet weet wat het is kun je er ook niet het gevaar van inzien ( dit kan positief en negatief worden opgevat afhankelijk vanaf het perspectief.)"
"Fenrir zei: Wat. Antwoord op je vraag: niemand WEET wat er in je Hulk zit. Speculeren is tegen de forumregels, en in dit geval bovendien idioot. Het testcentrum kan misschien antwoorden op je vraag; leden van dit forum niet. Klik om te vergroten... Waar kan hij dit laten testen? Aangezien hij zei dat die 3 flesjes had kan ik er evt een overkopen en laten testen."
"Ik heb net gebeld met het testcentra bij mij in de buurt, en heb gevraagd over het drankje, ze zeiden over het algemeen zit er altijd mdma en amfetamine in, veel meer konden ze niet erover zeggen. Zelf heb ik een afspraak gemaakt om zijn eigen buisje hulk te laten testen komende week."
"Sorry ik zie het nu pas terug, zit niet vaak op dit forum. Ik heb toen besloten het niet te laten testen omdat het een eindje uit de buurt van mij lag, sorry voor de teleurstelling."
"Hoi, ik wil graag iets nieuws proberen iets wat me niet wakker houd en liefste ook zonder na sleep/dip. Ik weet geen nieuwe dingen meer die makkelijk te verkrijgen zijn, natuurlijk kan ik ofcourse shadowweb/deepweb proberen. Ik heb geprobeerd : wiet en hasj(<-vind ik geen fijn gevoel) xtc, speed, coke/sos, truffels, ketamine, nicotone, caffeine,ghb, natuurlijke xtc( die bullsh1t van smartshops ) diazepam, oxazepam, ritalin, dexamfetamine, alcohol, mdma. Ik heb ook vaak gemixt en verschillende effecten gehad. Ik hou vooral van het gevoel van xtc maar het niet kunnen slapen vind ik vreselijk, ik zoek het liefst een soortgelijk iets maar wel kunnen slapen en liefst zonder dip. Hoor graag reacties meningen en ideeen"
"Peprick21 zei: Je zou 3mmc (booster) kunnen proberen. Het geeft een licht euphorisch effect, je kaken worden actief, je ervaart tintelingen en je voelt je vrolijk. Het is een upper. Je kan 3mmc gewoon halen bij de smartshop modknip - geen prijzen noemen! Je kan dit middel snuiven en slikken via een capsule. De capsules krijg je er meestal bij, zo niet moet je het even vragen. Met een zakje kan je wel een avond door Ik gebruik dit zelf regelmatig. Ik snuif zelfs het liefst en kan 4 doseringen doen met 1zakje. Het effect duurt wel minder lang als je het snuift maar werkt vrijwel direct 5min. Capsule duurt wat langer maar je voelt er wel +- uur meer van. Je wilt al snel meer nemen. Een zakje in een keer kan ook, als je dat doet krijg je een xtc gevoel. Het fijne wat ik er aan vind is dat je de volgende dag nergens last van hebt. Teminste dat is wat ik ervaar. De beste mevrouw achter de balie heeft wel gezegd dat je er depressief van kan worden bij overmatig gebruik. Zoals bij elk andere drug. Het is een proberen waard! Oké dat was het, *flies away* (woosh) Klik om te vergroten... Ik waardeer de reactie enorm maar heb zelf geen goeie ervaring met smart drugs ( of hoe je het noemt van smartshops ) Heb er vaker niks van gevoeld, is dit zeker weten een aanrader? Ben bereid het te proberen als ik zekrr weet dat het een effect heeft"