#1
Hey ik heb een hele hele hele heftige psychose aan de xtc gehad, die uiteindelijk tot leidde dat ik nu een mini psychose krijg van wiet; elke keer als ik wiet rook sinds die dag ga ik soort van hallucineren, namelijk; de hoofden van m'n vrienden worden uitvergroot, ik krijg een paranoide gedachtegang (iedereen voert een complot tegen me, ik word door iedereen gebruikt, alles is nep, etc )(waar ik vervolgends met mn echte gedachtegang tegenin ga), en word elke keer veel en veels te stoned, terwijl ik hiervoor juist een gram moest roken om me een beetje goed stoned te voelen.
Ik hield erg van blowen en ik zou het mezelf niet kunnen vergeven als pillen mij het plezier van wiet ontnemen... tenminste, ik wil gewoon nog wel is kunnen genieten van wiet, en het heeft de beslissing om per direct te stoppen (nu 4 dagen na 3 jaar dagelijks vanaf me 13e)
Wel heeel makkelijk gemaakt. Dus stiekem ben ik een klein beetje dankbaar.
Zal dit ooit nog over gaan of kan ik nu nooit meer blowen?
Ik hield erg van blowen en ik zou het mezelf niet kunnen vergeven als pillen mij het plezier van wiet ontnemen... tenminste, ik wil gewoon nog wel is kunnen genieten van wiet, en het heeft de beslissing om per direct te stoppen (nu 4 dagen na 3 jaar dagelijks vanaf me 13e)
Wel heeel makkelijk gemaakt. Dus stiekem ben ik een klein beetje dankbaar.
Zal dit ooit nog over gaan of kan ik nu nooit meer blowen?